zesdaagse rotterdam

• patrick

goedemiddag baanwielerliefhebbers!!!!!!

wilde even doorgeven dat ik er zin in heb om vanaf morgen lekker weer naar ahoy te gaan.

ik hoop dat er meer zijn die er weer zin in hebben!!!!

hoop op een mooie wedstrijd met toch wel 5 of 6 of zelfs 7??? kanshebbers.

en alvast voor danny stam: hele fijne laatste zesdaagse in nederland met veel succes. hoop dat je nog een keer kan vlammen. hoop op een mooi afscheid ,want wat jij (met robert slippens) hebt betekend voor de baansport verdiend een mooi einde.

mvg patrick

• Beheerder Baanwielrennen

Ik sluit mij hierbij aan!!!

• Ruud

Als echte zesdaagse liefhebber kom ik al jaren naar Rotterdam(jawel vanuit Maastricht),alsmede naar Gent en Amsterdam.

Stam en Slippens hebben Nederland weer op zesdaagse kalender gezet,jammer dat dit koppel noodgedwongen vroeg moest afhaken.

Blij om te zien dat er wel opvolging is:Havik/Stopler twee jonge gasten die knallen en beide hebben groei potentieel.

Hopenlijk blijven de zesdaagses in Nederland(althans Amterdam en Rotterdam) bestaan.

• Beheerder Baanwielrennen

Fred Rompelberg roept ook elk jaar dat de Zesdaagse van Maastricht eraan komt.

Weinigen geloven dat maar wie weet…..

• Ruud

Na het financieele fiasco van de Maastrichtse zesdaagse in 2006 (sportief was het OK),vrees ik dat de zesdaagse van Maastricht voorgoed verleden tijd is….

In 2006 ben ik twee keer gaan kijken…….en er was zeer weinig publiek……