29 januari

• Herogewier

jeugd bij velodrome op zondag en jeugdtoernooi in Apeldoorn beide op zondag 29 januari gepland. De vaste velodrome gangers dus al niet in Apeldoorn. Jammer weer dat dit samen valt :(

• Stayerslijn

ha ha…. 28 januari NK jeugd en 29 januari NK nieuwelingen……. lijkt me voor die jongens en meiden ook genoeg en die zullen ws ook niet meer fietsen…. lekkere planning

• Joske

Zoals vaker gezegd:

Wij moeten wel .

In februari kunnen we helemaal niets ivm atletiek

• DeRosa

Toch jammer dat het niet beter op elkaar is afgestemd, desnoods gezamenlijk iets organiseren maar zo is het de sport niet gediend.

• lex

Velodrome op Zondag was als eerste bekend.

Maar als andere zich daar niet aan storen en hun eigen gang gaan ook al omdat een wielerbaan eruit moet voor het lopen ja dan valt er niets te plannen.

• Joske

Volgens mij er is een baankalenderoverleg geweest bij de KNWU waarbij de kalender is vastgesteld en Sloten niet aanwezig was.

• DeRosa

Daar gaan we weer ! Communicatie problemen die simpel op te lossen zijn toch?

• Lekker volwassen

Lekker volwassen reacties hoor. Geef gewoon toe dat het kut is en probeer er op elke locatie de 28e en 29e een mooie dag van te maken. Dat wijzen naar elkaar, bah!

• Joske

Voor ons hoeft het allemaal niet zo nodig, we houden niet koste wat kost vast aan een programma,

Wat men niet wil, moet je niet doen.

Het gaat ons niet om organiseren op zich, want elke wedstrijd kost ons ook nog een handenvol geld.

Het NK is voldoende reden om nog eens te kijken naar het al dan niet vasthouden aan de datum.

Communicatieproblemen zijn simpel op te lossen.

• Stayerslijn

Het lijkt mij inderdaad handig om op de dagen van het weekend van het NK geen wedstrijden te organiseren. Dat kan later wel in Amsterdam (elk weekend mogelijk) en helaas dan niet meer in Apeldoorn (NK Atletiek, ook mooie sport). Geven en nemen heren, denk aan de hogere doelen en niet het korte termijnwerk. Effe snel scoren met jeugdwedstrijden. Organisatorisch stellen die toch niet zo veel voor? Kom op mannen, samen de schouders eronder. En volgend jaar….. dan gewoon een gezamenlijke kalender afstemmen, maar wel met een gericht doel voor ogen, en geen losse verzameling van wedstrijden zonder doel.

Maar daar is de KNWU weer voor om dat te bewaken.