^Zie http://www.knwu.nl/mysite/modules/SFIL0100/1171_deelnemers_elite-belofte.pdf
Bij de elite beloften 60 man op de scratch en puntenkoers en 22 koppels bij de koppelkoers
Dat is lang geleden dat er zoveel deelnemers waren Toch!!?
Inderdaad geweldig zoveel deelnemers maar toch een puntje van kritiek over de aanvangstijden. Was het nu echt niet mogelijk om 's morgens om 10 of 11 uur te beginnen. Iedere dag minimaal een uur heen en een uur terug hakt er aardig in Als je pas rond 11 uur (wellicht nog later) thuis bent, wasmachine aan moet en de andere dag weer weer minimaal 1 uur vantevoren aanwezig wil zijn. En nee om met 5 personen in een hotel te gaan zitten is me te kostbaar.
Je kunt toch nu lekker uitslapen? ik begrijp het probleem niet. De wedstrijden beginnen rond 13 uur, dan moet je er om 12 uur zijn (in jou optiek, ikzelf zou er eerder willen zijn). Als je eerder begint, dan heb je geen avondprogramma (en dus geen toeschouwers) Daar zit volgens mij niemand op te wachten. Als je eerder begint moet je nog vroeger opstaan (als je niet in een hotelletje wilt zitten)
Nee, lijken mij prima aanvangstijden. En mooier dat het in 4 dagen is dan gepropt in 3 dagen zoals eerder was.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?