deelnemerslijsten NK

• jaap

^Zie http://www.knwu.nl/mysite/modules/SFIL0100/1171_deelnemers_elite-belofte.pdf

Bij de elite beloften 60 man op de scratch en puntenkoers en 22 koppels bij de koppelkoers

Dat is lang geleden dat er zoveel deelnemers waren Toch!!?

• Joske

Vorig jaar 147 deelnemers aan de wedstrijden

Dit jaar ruim 30 renners meer. Bijna 180 geteld.

Daarbij zitten aardig veel nieuwe gezichten

• Stayerslijn

:)-D (tu)

• DeRosa

(:D

• Erikjan

Inderdaad geweldig zoveel deelnemers maar toch een puntje van kritiek over de aanvangstijden. Was het nu echt niet mogelijk om 's morgens om 10 of 11 uur te beginnen. Iedere dag minimaal een uur heen en een uur terug hakt er aardig in Als je pas rond 11 uur (wellicht nog later) thuis bent, wasmachine aan moet en de andere dag weer weer minimaal 1 uur vantevoren aanwezig wil zijn. En nee om met 5 personen in een hotel te gaan zitten is me te kostbaar.

• Stayerslijn

Je kunt toch nu lekker uitslapen? ik begrijp het probleem niet. De wedstrijden beginnen rond 13 uur, dan moet je er om 12 uur zijn (in jou optiek, ikzelf zou er eerder willen zijn). Als je eerder begint, dan heb je geen avondprogramma (en dus geen toeschouwers) Daar zit volgens mij niemand op te wachten. Als je eerder begint moet je nog vroeger opstaan (als je niet in een hotelletje wilt zitten)

Nee, lijken mij prima aanvangstijden. En mooier dat het in 4 dagen is dan gepropt in 3 dagen zoals eerder was.

• DeRosa

Tjonge wat een gezeur!

Sorry hoor, maar wat als iemand uit zuid Limburg zou komen….dan zouden de wedstrijden nooit verreden kunnen worden ivm met de reisafstand?

Kom op zeg…..kerel !!!

• Dieske

ErikJan,

je moet iets voor je sport over hebben. Ik kom ook uit Zuid Limburg en zorg gewoon dat ik op tijd ben.

We kunnen natuurlijk ook proberen om in Limburg een baan te krijgen. Maar ja dat zal zeker een droom blijven.

• DeRosa

Is mijn droom ook nog altijd…een overdekte wielerbaan in Limburg ! Nu dus maar gewoon vroeg op om naar de baan in Apeldoorn te gaan, overnachten in doen we tijdens het NK wel en met meerdere is het heel goed te betalen en goedkoper dan heen en weer te rijden van en naar Zuid Limburg.

• HarrieH

Büttgen en Grefrath (voor de schaatsliefhebbers) om de hoek, dus de Limburgers hoeven zich weinig zorgen te maken.