Selectie traint in Amsterdam?

• DeRosa

Weet iemand waarom de baanselectie op de baan in Amsterdam traint en niet in het Omnisport in Apeldoorn zoals gebruikelijk?

Niet dat er wat mis is met de baan in Amsterdam maar ik dacht dat zeker in het seizoen de trainingen in Nederland gedaan zouden worden in het Omnisport.

Traint Elis Ligtlee nu volledig mee met de selectie, het zou erg goed zijn! Heb de laatste tijd wat problemen om het te volgen door omstandigheden.

• Larikshout

Hoy Jan

Dat Elis en haar collega's verleden week in Amsterdam moesten trainen had alles te maken met het feit dat ook de superpopulaires onder moeilijke omstandigheden moest worden afgewerkt. De Omnisporthal was verhuurd aan een evenement en Ja wat stellen dan baanwielrenners nog voor ….die zijn alleen maar lastig. Gisteren was Elis met haar trainings makkers in Alkmaar om te trainen ….. maar Jan jij zal ook wel verhalen kunnen vertellen over je werk waar ook niet alles naar wens en afspraak gaat.

Kortom Jan als de baanbenen maar blijven trainen en dat doen ze reken maar …

gr. Larikshout (tu)

• DeRosa

Heel vaak gaan dingen anders dan gepland(over mijn werk nog maar te zwijgen) maar ik dacht aan de verhalen rondom het Omnisport en dat het baanwielrennen in een hoekje wordt weggezet. Hoop dat de selectie Apeldoorn als trainingsbasis kan blijven gebruiken. Dat er effe geschoven moet worden voor ander baanwielrennen activiteiten is te begrijpen, eigenlijk hebben ze dus een een soort van tournee gemaakt.

Hoop dat Elis goed kan meekomen, waar ligt haar nadruk…sprint, teamsprint of keirin?

Gaat ze mee naar Cali?

Geen twijfel aan het feit dat er keihard getraind wordt en dat er mooie resultaten te wachten staan.

Bedankt voor uiteenzetting !!