Beter had ik het niet kunnen posten (tu)
Vanavond was ik in het Omnisport. De Adelaar organiseert daar nieuwe stijl wedstrijdtrainingen en Stayerslijn junior deed ook mee. Grote groep renners die verdeeld zijn in een sprintgroep en een duurgroep. Veel jonge renners en 5 trainers langs/in de baan. Nieuwelingen, junioren en elite. Jef Vermeulen en Roy Eefting die daar “gewoon” meetrainden. Dat zullen ze niet voor niets doen. Korte felle sprinttrainingen gezien. Leuke scratchwedstrijdjes waar met name door de nieuwelingen (maar ook door de anderen) fanatiek werd getraind. Koppeltraining, Kampfsprints. Dat alles tussen 19 en 22 uur. Zoals gezegd….renners uit het hele land. En ook talentencoaches op de tribune. Ik zag Jan de Graaf op de tribune aandachtig kijken. Die kijken dus echt mee.
Superpopulaires met een acceptabel aantal (volgens Baanwacht meer dan 60) deelnemers van Nieuwelingen tot Elite. Het kan niet anders dan dat op termijn dit rendement moet gaan opleveren. Ook lees ik dat de trainingen in Amsterdam (die volgens mij vergelijkbaar zijn met die in Apeldoorn) ook bijna de limiet van 60 deelnemers al heeft bereikt.
Henk van Beusekom twitterde volgende bericht:“Overleg Wielerbanen en Commissie Baansport in goede sfeer verlopen. Naast ouwe koeien ook nieuwe inzichten voor het beleidsplan vastgelegd.”
Ik hoop dat het te maken beleidsplan voor het baanwielrennen kaders voor de banen (en de verenigingen die daar de trainingen organiseren) duidelijker aangeeft en ook meestuurt met dit soort activiteiten.
Soigneur, help mee ipv langs de baan te staan mokken.
Carlo Kop
Niels van Otterloo
Rene Smalbrugge s
Jeff Vermeulen
Roy Eefting
Michael Veen s
Jos Koop
Stefan Vreugdenhil
Bram Imming
Jeffrey Hoogland s
Winanda Spoor
Agnes Ronner
Stijn Bankras
Maikel Bos
Patrick van der Duin s
Bas Heilig
Bart Hommes s
Marc Lankheet
Robin Löwik
Rick Mensink
Ivar Moeleker s
Daan van Norden s
Dylan Ossendrijver
Simon de Regt
Brian van Rhee s
Jan Willem van Schip
Yannick Schurwanz
Bas Tietema
Diederik Tuin
Dylan van Zijl
Ricardo van Dongen
Thijs Leigraaf o.v.
Nino Honigh
Romy Adegeest
Melanie Klement s
Marielle Meijering
Ilse Miltenburg
Daisy Rodenburg
Michelle Stummel
Renate Welle
Ashlyn van Baarle o.v.
Silvie Haakman o.v.
Arjan Arentsen
Justin Dirkx s
Wouter Engelmann
Luc Grefte
Igor Hollemans s
Remy Nijdam s
Gino Vierhouten
Daphne Hommes
Lotte Koehorst
Kyra Lamberink s
Martijn van den Belt
Yorick Bos s
Rudy Botter s
Thomas van Ee
Rochez Harbers
Nils van 't Hoenderdal s
Jeroen Lankheet
Kevin Ossendrijver
Joey van Rhee s
Gert Jan de Smet B.
Sander Snijder
Michael Vingerling
Melvin van Zijl
Judith Bloem
Daniëlle Meijering
Rene Borst
Christian Bosch
Ralph Greupink
Maxim Harteloh
Roland Valk
Hans Vonk
Rigard van Klooster s
Thijs Visser
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?