Vera koedooder

• Baanfan

Net terug van de 2e avond in Apeldoorn. Ik lees op baanwacht.nl een stukje waar hij keihard uithaalt naar Koedooder. Gisteravond op de radio hoorde ik dat Kirsten Wild erover nadenkt het vrouwenteam te verlaten, kortom moeilijke tijden met het oog op Londen.

Ik heb het gevoel dat de kritiek op Koedooder wel terecht is. Benieuwd hoe dit afloopt.

• DeRosa

Dat het rommelt in de ploegachtervolging team is wel duidelijk maar dat Baanwacht zijn vete met Koedooder op deze wijze wil beslechten is een kwalijke zaak.

Met journalistiek heeft het niets te doen, laat hij zich nou maar gewoon bezig houden met verslag geven en niet zijn eigen gelijk proberen te gaan halen.

Ik heb altijd de stukjes gelezen van Baanwacht en zal dat ook wel blijven doen maar wel met nog meer voorbehoud.

Meneer Baanwacht…..u bent zeker wel altijd de makkelijkste?!?!?!

• Baanfan

@DeRosa, er zitten inderdaad 2 kanten aan het verhaal. De Baanwacht is erg hard en hij is duidelijk geen fan van Koedooder.

Toch denk ik dat Koedooder geen makkelijke is en dat zij (en het team) moeten gaan nadenken hoe nu verder…………………..want het was toch wel een enorme deceptie.

• ONS

Een schandalige manier om met iemand af te rekenen. Heeft idd met journalistiek niets te maken!

Team wel in de problemen, zo lijkt me. Maar volgens mij zijn er nog genoeg andere opties om de ploeg sterker te maken.

• DeRosa

Dat er iets niet goed zit duidelijk en zeker zal Vera Koedooder niet de makkelijkste zijn maar met makkelijk zijn win je niet zoveel als zij heeft gedaan in haar carriere tot nu toe.

De ploeg en haar coaches moeten voor een oplossing gaan zorgen en mogelijkheden zijn er wel.

De uitlatingen van Baanwacht op zijn site zijn beneden ieder peil.

Ja, een deceptie was het zeker en ik zag de vertwijfelde gezichten van de coaches….radeloos.

Velen en zeker de sprinters gilde (behalve de mannen teamsprint team) hebben ver ondermaats gepresteerd maar gaat toch te ver om daar nu meteen verstrekkende conclusies aan te binden.

Dit is het start van het pre Olympische seizoen en die zijn altijd gespannen en verrassend, met onze selectie komt het wel goed….ik blijf optimistisch!

• koen

Waar staat het artikel dan op baanwacht.nl ??? Is het verwijderd.

voor de rest kan je zeggen dat er momenteel een neerwaartse lijn in de prestaties van de nederlanders is.

• DeRosa

Neerwaartse lijn nu dat klopt maar dat kan ook weer omgebogen worden, maar dat geeft Baanwacht nog niet het morele recht.

Denk dat hij zelf wel geschrokken is van menig reactie en dus het bericht verwijderd heeft, geeft aan dat het volledig misplaatst was.

• Frans Rutten

Het staat er nu nog steeds op. Ik ga er maar niet vanuit, dat het eraf is geweest. B)

• Baanwacht

Baanwacht kun je altijd mailen info@baanwacht.nl

Als je een e-mail adres of telefoon nummer r achterlaat neem ik contact met je op

Dan verneem je meer dan hier te lezen staat. Je zou weleens met de oren kunnen klapperen!

• DeRosa

Maar wel dat de tekst volledig is aangepast. De eerste versie wat Baanwacht op zijn site had geplaatst was stuitend.