omdat je zo aandringt: nope, komen kijken is niet makkelijker…
Toch nog goed nieuws. Onderstaand kopie van Eurosport mail aan mij.
Geachte heer Rutten,
Hartelijk dank voor uw bericht. Zoals het er nu naar uitziet wordt er voor de EK baanwielrennen een apart bonuskanaal gelanceerd waarop extra beelden (t.o.v. Eurosport 2) te zien zullen zijn. Hoogstwaarschijnlijk gaat het hier om de ochtend- en de middagsessies.
Ik hoop u voldoende geïnformeerd te hebben.
Met vriendelijke groet,
Eurosport Player klantenservice
Een lange eurosportplayerdag, al heb ik niet continu gekeken. Jammer natuurlijk van de malaise met de machinestart, maar ik denk, dat Apeldoorn nu eindelijk, zij het officieus, daaraan een beste wereld prestatie te danken heeft. In competitieverband zal nooit iemand sneller geweest zijn dan René Enders in zijn finalerit met 10,483s. Alleen Roy van den Berg kon zijn sterke prestatie van de middag niet herhalen, waardoor Nederland hoogstwaarschijnlijk toch nog de bronzen medaille misliep. GB had natuurlijk wel een flinke misser bij de start. Zag je eerst, dat de 2e en 3e rijder bezig waren de starter in te halen, wat toch echt niet de bedoeling is, in de herhaling zie je dan duidelijk hoe Crampton volledig “mistrapt”. De starttijd was er ook naar. Maas van Beek is tegenwoordig toch ook BN-er. Op de tribune's wisten ze hem te vinden.
Hallo
Even reageren op draadje van Frans Rutten.
Ik zag het iets anders,misschien zie ik het fout maar: de eerste ronde (Roy) liggen we voor op de Polen!!
De 2e ronde (Teun) ook!! Daarbij de discusie om het wel of niet te lang doorrijden van de 2e rijder van de Polen,
En daarna de ronde van Hugo, die ik absoluut een aanwinst voor de selectie vind. Maar wat ik Frans dus wil
zeggen is dat tijden van 17.726 en 17.840 openingeng zijn, waar menig topper mee voor de dag wil!!!! komen.
(met respect discusie moet er blijven)
Frits
Beste Frits,
Ik constateerde, dat Roy niet aan zijn beste prestatie van de middag toekwam en dat het team juist net deze marge tekort kwam. Op dat moment was het overigens nog niet tot me doorgedrongen, dat de Polen niet correct wisselden.
Maar hoe dan ook, Roy was echter ook de enige van de top-4, die in relatie tot de eigen qualificatietijden minder presteerde. In feite 0,12s langzamer, terwijl de andere 3 gemiddeld 0,12s sneller waren. Een verschil derhalve van 0,24s.
Niet dat ik dit speciaal nu heb zitten uitrekenen, maar de cijfers kwamen bovendrijven, bij mijn zoektocht naar een mogelijke verklaring van de superstarttijd van René Enders; 125m in 10.483s.
Aangezien de 125m-250m splits geen uitsluitsel gaven, ga ik er toch vanuit, dat het verschil gezeten moet hebben in de veranderde startmethode.
Terug naar de starttijden van Roy van den Berg. Ik heb ook respect voor de tweede tijd, temeer daar hij eerst een PR reed. De teamsprinters hebben bovendien als team absoluut naar volle tevredenheid gepresteerd.
De qualificatie voor Londen zal helaas nog moeilijk genoeg worden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?