Twitter bericht

• DeRosa

Gelezen twitter bericht van baansprint coach Rene Wolff:

“De Olympische kampioenen 2016 en 2020 zijn hier in Nederland! vinden,aansturen,opleiden…prestatie word dan door hun geleverd! #trotsoporanje”

Helemaal gelijk, zo snel als mogelijk de toekomstige kampioenen mee laten draaien met de selectie !

• Stayerslijn

2020 dan zijn ze dus ergens rond de 26, nu dus 14….. Nieuwelingen….de bondcoach kijkt nu al mee met jullie wedstrijden. Deelnemen dus!

• DeRosa

(tu)

• Joske

Eerste sprinterstestdag hebben we al gehad.

A.s. Donderdag 13 okt 2011 beginnen we ook met de duurrenners en specifieke trainingen

Dan komt er nog een sprintersdag voor jeugd en nieuwelingen. Staat al op de kalender.

Jeugdtoernooien met nwl en nwl meisjes + superpopulaires, ook voor de nwl. en nwl. meisjes.

Laat maar komen, zou ik zeggen.

Zie de baankalender(s) en schrijf je in

• Stayerslijn

(tu)

• peter

DeRosa Schreef:

——————————————————-

> Gelezen twitter bericht van baansprint coach Rene

> Wolff:

>

> "De Olympische kampioenen 2016 en 2020 zijn hier

> in Nederland!

> vinden,aansturen,opleiden…prestatie word dan

> door hun geleverd! #trotsoporanje"

Vóór Her Wolff kwam had Willie Kanis nog kans op OS 2012, maar ik geef toe …. sinds die 2 wat hebbe is dat nie meer zo. Geblesseerd of ziek zegge ze dan ;)

• Stayerslijn

tendentieus…. Opmerking negeren zou ik zeggen, ook gezien het slordige taalgebruik. Dit zowel in het ene woordje Duits (1 fout in een woord van slechts 4 letters, ook knap) als in het Nederlands.

• DeRosa

Idd.

Is die “peter” niet steeds de zelfde die steeds weer hier over begint ? Kinderachtig ventje !!!!

• peter

Het was gezellig in de pareclub, Willie zat goed in haar vet maar ze gaat er helaas nie harder van fietse. Sorrie, DeRosa, ik weet da je nie eerlijk mag zegge zoals het is hier. Maar deze trainer hep het gewoon nie, da is wel duidelijk!

• DeRosa

Als je niets zinnigs toe te voegen hebt doe het dan niet op deze site.

Ben je werkelijk gaan kijken naar het EK afgelopen weekend, ik geloof er niets van!