Vrije Baantrainingen

• Lex van Deijl

IN het Amsterdamse Velodrome zijn inmidels de vrije baantrainingen begonnen.

Ervaren baanrenners kunnen op de maandan en vrijdagmorgen van 10- 12 uur weer hun baanrondjes draaien in de verschillende treintjes.

Ook is dit mogelijk op de dinsdag en donderdagavond van 1800 - 2100 uur.

Buiten deze vrije trainingen is onze trainster Carolien ook weer op de woensdag en zondagavond in het Velodrome om de Kennismakings- en Indorductietrainingen te verzorgen. Kijk of er nog plaats is in de verschillende groepen op www.velodrome.nl/baangtrainingen.

Zoals u ziet voor een ieder wat wils om zo in het begin van het nieuwe winterseizoen lekker op de baan bezig te zijn.

De bovenvermelde tijden zijn t/m 10 oktober. Daarna zal het Velodrome weer omgetoverd worden in 6 daagse sferen welke gehouden wordt van 17 t/m 22 oktober.

v.a. 1 november zullen we weer vollop open zijn en meer mogelijkheden hebben om vrij te trainen.

Tot in Amsterdam op de baan

• Carolien

Klopt! we zijn weer los in Amsterdam.

Op de woensdagavond is er ook een training voor iedereen met gevorderde baanervaring en die dit jaar wedstrijden wil gaan rijden. Vanaf categorie 6 met plannen om wedstrijden gaan rijden ben je welkom. Check wel eerst ff bij de trainer of je voldoende vaardigheden hebt en je dient een KNWU licentie te hebben.

Op zondag en woensdag avond is er ook Basistraining om lekker maar wel gericht te trainen.

Kijk op de site voor alle informatie: http://www.velodrome.nl/baantr_algemeen.php

• Stayerslijn

Het gaat goed met de wedstrijdgerichte trainingen. Mooi gedaan Amsterdam… Ook Apeldoorn heeft volgens mij nu meer wedstrijdgerichte trainingen. Op donderdag eerst voor oudste jeugd en nieuwelingen. Daarna sprinttraining en duurtraining voor wedstrijdrenners. Ik hoorde dat je aan flink wat voorwaarden moest voldoen om daarvoor uitgenodigd te worden. Volgens mij kun je daar niet zo maar meer de wedstrijdtraining volgen. Daarnaast wedstrijdtraining op de maandag voor hen die niet zijn uitgenodigd aan de donderdagavondtrainingen.

Volgens mij is er serieus nu begonnen om renners voor Rio 2016 klaar te gaan stomen. (tu)(tu)(tu)