gisteren naar tilburg gegaan om zesdaagse te bezoeken. probeer altijd 1 of 2 keer naar een andere zesdaagse te gaan in nederland/belgie dan naar rotterdam waar ik vandaan kom.

keek er naar uit om naar deze jonge gasten te kijken ,is toch anders dan naar de ‘geregiseerde’ oudere zesdaagse cracks.

wedstrijden gaan zeker snel en ze proberen allemaal te winnen dat maakt t erg leuk.

heb zeker genoten in deze ,wel koude !!! hal. alleen de deelname van joop de gans ,met alle respect voor deze jongen, zet ik mijn vraagtekens bij.

en nu ik toch bezig bent had ik 2/3 belgische koppel erbij genomen ,ook in kader voor wat publiek uit belgie, het is toch dicht bij en het trekt meer dan amerikaanse of tjechische koppels.

waar is overigens jeff vermeulen? nog steeds geblesseerd? hij had hier ook goed tussen gepast.

opzet vind ik goed en hoop zeker dat het een vervolg krijgt. maar maakt dan de tribunes wat steiler aub. hier had zuid laren en hasselt ook last van zicht is dan minder.

hoop dat de belangstelling laatste 2 dagen aantrekt ik vond het niet zo druk gister maar ik had eigenlijk nog minder verwacht. organisatie en renners verdienen het!!!!!!!!

hoop op goed resultaant van havik en stopler, echte klasbakken in wording hoor!! alleen ,youri houd dernywedstrijd wel spannend he!!!! ipv 4-5 rondes te pakken op de rest haha.

tot amsterdam.