'Baanliefhebbers verontrust of het EK wel doorgaat?"

• Stayerslijn

OK, dat van die gasrekening heb ik uit tweede hand (volgens mij vrij betrouwbaar, maar toch……). Dat trek ik dus bij deze in.

Dat van de lampen is rechtstreeks tegen mij gezegd tijdens de kwalificatiewedstrijden nieuwelingen in dit winterseizoen, en de kalender….die staat ook niet on-line. Wat die laatste twee betreft zijn dat dus objectieve zaken die plaats hebben gevonden . Dat met die lampen, daar stonden getuigen bij, diverse ouders en de gehele KNWU jury aldaar. Ik klaagde bij de jury over de kou tijdens de wedstrijd en de donkere “spots” op de baan vooral in de eerste bocht na start en finish. Er werd iemand van de organisatie bijgehaald (weet niet wie) en die verklaarde aan de jury dat daar gezien de huidige situatie van de baan geen mogelijkheden toe waren.

En de website…… dat kunnen jullie ook zelf zien. Voor de goede orde is hier de link: http://sportpaleisalkmaar.nl/index.php?page=agendabaan

• stemmingmakerij

Ik begrijp niet wat dit met het onderwerp te maken heeft.

En waarom u dat allemaal met ons deelt, behalve als stemmingmakerij uw doel is.

• Stayerslijn

zorgen….. ik deel het omdat ik bezorgd ben voor de toekomst. In dit geval van Alkmaar. En wellicht kan er op tijd geholpen worden…. wellicht een simpele gedachte, maar ik zou het zonde vinden als er straks iets verschrikkelijks gebeurd en we hebben er met zijn allen bij staan kijken. En dan is zo'n stukje van BF-ONE (toch vaak de spreekbuis van het Noordhollandse baanwielrennen) een mooie aanleiding.

• Stayerslijn

kreeg net deze tweet door:

EKBaan2011NL Begin volgende week is de website van het #ekbaan2011 online! www.ekbaanwielrennen.nl #Omnisport #Apeldoorn

• Baanman

Mooi!!!

Ze hebben al een twitter account begrijp ik dus.