'Baanliefhebbers verontrust of het EK wel doorgaat?"

• Baanliefhebber

Op de site van bf-one treedt dhr.duin deze morgen op als grote onrustzaaier

"Baanliefhebbers verontrust of het EK wel doorgaat?

Even een telefoontje naar dhr van Bon of dhr De Kok van Libéma is toch vanuit Alkmaar ook mogelijk.

De beheerder van de Noordhollandse site weet wel beter maar wil graag zijn titel als Noordhollandse Oppersauwelaar ook in 2011 behouden.

Bedankt namens alle Baanliefhebbers voor de informatie meneer Duin!!!

Hier stond deze week te lezen dat de site van het EK komende week gereed is.

Daar vertrouw ik op

Baanliefhebber

• Joske

Er is geen en kele twijfel of het EK doorgaat.

Dat een website zo klaar zou zijn is een naieve gedachte, want de kaartverkoop moet er aan gekoppeld worden.

Bovendien zal er een koppeling gemaakt worden met kaarten voor het NK.

Er zijn technisch dus wat meer zaken nodig, dan alleen een tekstsite zonder toevoegingen…..

Daar zijn verschillende partijen bij betrokken en dat kost nu eenmaal tijd.

Er wordt achter de schermen flink aan gewerkt, doch ook de vakantietijd speelt een rol. Niet iedereen is direct inzetbaar.

Een veronderstelling zoals op de site van bf-one is dus een onjuiste.

Het programma ligt klaar.

16 augustus is de Technische gids met alle in en outs gereed en zal naar verwachting de site functioneren.

Tendentieus artikel, waar de schrijver zich idd beter had kunnen informeren bij betrokken organisatiemensen.

• Stefan

Omdat er even geen nieuws is over het EK worden blijkbaar gelijk weer allerlei gedachte en geruchten de wereld in geholpen.

Gelukkig niets aan de hand en krijgen we een mooi EK in Apeldoorn

• Beheerder Baanwielrennen

Gelukkig niets aan de hand dus.

Alleen jammer dat het gelijk met de six van Amsterdam is, het wordt heen en weer rijden;)

• geen twijfelaar

In andere delen van de wereld wordt soms anders gedacht over zaken.

In Nieuw-Zeeland bv. staan de UCI Wereldkampioenschappen voor junioren geplant.

Dit valt te lezen op de site:

http://www.juniorworlds2012.com/

Niet dat er erg veel informatie op staat, geen kaartverkoop, zelfs exacte datum kan ik niet vinden.

Wel een vakje dat je kunt invullen. Je dan een e-mail als er meer informatie beschikbaar is.

Niet iedereen vind dat zo'n site helemaal af moet zijn, blijkbaar. Het lijkt er zelfs op dat deze site al sinds 2008 in de lucht is.

Bovendien staat op de site van de wielerbaan het kampioenschap, met datum. In de agenda:

http://www.cyclingsouth.org.nz/index.php?pageLoad=3

Dit maakt het allemaal nog helemaal niet zeker of dat Kampioenschap wel definitief doorgaat, maar je kunt er wel meer over vinden. Terwijl het pas over een jaar plaats vind.

Niet dat ik daarom zou twijfelen of het EK in Apeldoorn zou doorgaan.

• DeRosa

Had ook niets anders verwacht dan dat het door zou gaan, zit wel te wachten op het uiteindelijke programma want moet vrij regelen van het werk daarvoor. Geweldig dat het wederom in Nederland is en zeker de baan in Apeldoorn heeft allure voor z'n evenement.

Gaat een mooi en spannend EK worden alleen al omdat er belangrijke punten te verdienen zijn….

Go Dutch Trackies Go !

• Joske

Ik ken het programma reeds, maar intern is afgesproken daar nog niets van te publiceren, voordat we het met de UEC precies hebben afgesproken.

Met name op de vrijdag is er een lange pauze. Dat hebben we liever niet. Mensen moeten het programma vrijwel zonder onderbreking kunnen volgen.

Wie een kaart heeft gekocht is wel op alle drie de dagen vrijwel de hele ochtend, middag en avond onder de pannen.

• DeRosa

Ik begrijp dat je over het programma niets kwijt kan en dat het eerst met het UEC besproken moet worden, logisch.

Al zou ik het wel graag weten, moet maar rustig afwachten.

Ik houd je berichten in de gaten,…:)

• Stayerslijn

pff, wat een stemmingmakerij…….. Of het EK wel doorgaat. Ik denk dat men zich in Alkmaar over heel andere dingen zorgen moet maken. Bijvoorbeeld….. Hoe zit dat nu met de kalender van Alkmaar? Op hun site (om maar even in dezelfde onderstroom te blijven) staat alleen dat in september het weer gaat beginnen. Dat is volgens mij veel dichterbij dan het EK in oktober. Maar meer info dan die ene zin is er niet. Mijzelf interesseert met name het kwalificatiemoment van de jeugd en de nieuwelingen voor het NK. De datum daarvoor is voor Apeldoorn al lang bekend, maar Alkmaar? Natuurlijk, het is een klein detail, en totaal onbelangrijk (het is immers maar jeugd en nieuwelingen) maar de laatste keer dat ik in Alkmaar was deden vele lampen het niet, en toen ik daar over klaagde kreeg ik te horen dat er geen geld was om deze te vervangen…….. En nog steeds is er onduidelijkheid over het beheer van de hal, en nog steeds hoor ik dat de gasrekening van vorig jaar niet betaald zou zijn. (maar dat is natuurlijk allemaal uit tweede hand).

Daar maak ik mij als baanliefhebber meer zorgen om dan over het doorgaan van de EK in Apeldoorn.

• stemmingmakerij

Over stemmingmakerij gesproken……………………………….