EK

• Piet zomers`]

Joske, Je had het al een aantal maanden geleden over dat er een site de lucht in kwam, tot op heden heb ik hier niks van gezien!!

Hoe gaat het met kaarten bestellen? En denk je niet dat er al heel wat kaarten verkocht zijn aan de amsterdam6?

Jammer dat het zo lang moet duren voor kaarten voor een erg belangrijk evenement!

Groeten Piet

• Marco

Er zijn toch geen grote problemen hoop ik.

• Lid van de Adelaar

Joske loog toen (foei!) je mag het ook bluffen noemen1fj, wat hij ook intern toegaf.

Bij Libéma vertelde men mij dat eraan de site wordt gewerkt

• Joske

a. ik lieg nooit. Dat is één ding.

b. ik heb aangegeven dat begin augustus de site klaar zou zijn.

Dat is ook het geval. Deze week wordt alles nog eens gecheckt en is er toegezegd hem voo 10 augustus in de lucht te krijgen.

Ook dit al eerder gezegd: we zijn wsat overvallen door de korte termijn en waar men de wijsheid vandaan haalt dat ik intern gebluft heb, ik zou het niet weten.

Kortom: als we persoonlijk worden is het gauw gedaan. Ik wil best informeren, maar niet op deze wijze bejegend worden.

• DeRosa

Laat je niet irriteren door booswichten, vele zijn je dankbaar voor je berichten.

Go Joske Go

• lid van de Adelaar

Eerdere posting van Joske

Re: tickets EK baan

Gepost door: Joske ()

Datum: 03 juli 2011 20:28

Er wordt aan de site gebouwd.

Dat kon niet want bij Libéma werd mij toen verteld dar er op 3 juli nog geen besluit was gennomen

Joske deze posting klopte niet op 3 juli

En zeg niet dat het niet waar is. Uiteraard veel succes met het EK want ik doe ook nu vrijwilligerswerk