EK Baan 2011 waar?

• Stayerslijn

Op de UCI kalender staat bij de datum voor het EK Baan op 21-23 oktober TBC. Ik neem aan dat dit “To Be Confirmed” betekent. Weet iemand toevallig waar deze EK gehouden wordt en waarom die nog niet bevestigd is?

• Joske

Het toernooi is door de oorspronkelijk aangezochte/ aangewezen organisatie teruggegeven.

Er wordt op dit moment overleg gepleegd waar dit nu zal/moet/kan plaatsvinden.

Binnen twee weken valt te verwachten dat de UCI en betrokken organisaties een beslissing hebben genomen, want er zijn meerdere kandidaten o.a. Mallorca (LLaneras heeft de baan helemaal laten opknappen door een Duitse firma).

Punt is natuurlijk altijd de korte termijn, in zo'n situatie, waarin geld moet worden gevonden om het allemaal te kunnen laten doorgaan.

• Stayerslijn

mallorca zou fijn zijn…. makkelijk om een chartertje te regelen en ook de hotels zijn dan lekker geprijst….. Bovendien kan stayerslijn dan zelf nog even lekker trappen aldaar op het eiland.

• DeRosa

Hahaha…groot gelijk.

• pistier

Het EK is geen zaak van de UCI maar van de UEC (De Europese wielerbond)

Reeds op 17 mei las ik bij Baanwacht op zijn site

"EK naar verwachting op gerenoveerde

piste in Palma Arena (Sp)"

Het EK verandert waarschijnlijk ook van de datum van oktober naar begin november

• Joske

De vraag is alleen:

Wiens verwachting?

• Stayerslijn

Joske Schreef:

——————————————————-

> De vraag is alleen:

> Wiens verwachting?

Heb jij een andere verwachting Joske?………Apeldoorn?…. Zo kort na het WK?

• Rogier

Lees net dat het EK in Apeldoorn wordt gehouden

• Stayerslijn

Kunnen de tickets in het reisbureau blijven…… Dat is mooi dichtbij in Nederland……

Aangezien er kwalificatiepunten voor de OS gehaald kunnen worden zal het een prima bezet toernooi worden denk ik