Derde dag WK - volledig uitverkocht 5000 mensen sfeeeer!

• Joske

Een woord:

Fantastisch!

• Herogewier

Mooi man, en zag dat ze voor morgen ook al hard op weg zijn !

• zesdaagse

Waarom staat de muziek tijdens de wedstrijden zo hard aan? ik kijk al vele jaren en toen was het altijd muisstil als bijvoorbeeld de mannen bezig zijn tijdens de sprint.

Volgens mij snappen sommige mensen niet dat het hier om topsport gaat en denken dat het een zesdaagse is oid.

• Herogewier

Vind dat wel lekker, knalt ook mooi via de tv de kamer in :) Tis geen zesdaagse inderdaad, maar deze gasten kunnen daar prima mee omgaan, juist door al die zesdaagses die ze rijden. Die combi van entertainment met topsport die nu ook uitgevoerd wordt bij een wk met uitverkocht stadion maakt het mijnsinziens wel extra mooi.

Is het trouwens dat je er zelf last van hebt, of vrees je de concentratie bij de renners ?

• bezoeker

Dat er tijdens de sprinten muziek aanstond kwam op mij ook vreemd over.

Het paste totaal niet.

• jvdp

Ik heb van iemand uit de organisatie begrepen dat de muziek juist op het verzoek van de uci was…

• DeRosa

Wat een super sfeer was het gisteren, en wat een mooie sport gezien. Jammer dat onze selectie geen potten kunnen breken maar wel mooi om ze te zien strijden.

• Joske

Voor mij hoeft de muziek tijdens de start zeker niet.

De sfeer werd vooral door de toeschouwers gemaakt.

Dat is echt jaren niet voorgekomen: het waren meer dan 5000 mensen en ze stonden af en toe op de banken (Bauge) (Chris Hoy en Jason Kenny)

Dat zijn plotseling bij het publiek de mensen die bekend zijn en het deden.

Baugé stal de show en hij had er recht op!

Maar Sarah Hammer deed het ook niet slecht….

Ik denk dat heel veel mensen voor het eerst een achtervolgingsfinale zagen, maar als hij dan zo uitpakt, zoals hij uitpakte dan is dat geweldig goed voor de baansport.

Er zijn m.i. meer winnaars geweest dan alleen de renners.

• DeRosa

Helemaal waar Joske, hier kan geen andere vorm van promotie van de sport tegen op.

• Frans Rutten

Sarah Hammer was maar al te blij, dat ze het met de hakken over de sloot redde. Zij gaf aan te weten, hoe kwetsbaar te zijn geworden op de achtervolging, door zich zo in toenemende mate op de omnium te moeten richten. In feite reed ze dus vele lengten achter haar eigen schaduw aan. Maar juist (alleen) als je zo goed bent, dan kun je het alsnog redden.