WK Dag 2 Voorspellingen?

• Stayerslijn

Mannen Individuele achtervolging…….

Vrouwen Ploegenachtervolging……

Mannen Sprint…..

Vrouwen Teamsprint….

Nederlandse troeven……. Ik denk dat de nederlandse vrouwen op de ploegenachtervolging voor een verrassing gaan zorgen. voor de rest…

Bij de sprint een getergde Hoy, die natuurlijk niet blij was met brons gisteren.

Bij de individuele achtervolging Bobridge….. wie kan hem stoppen? zijn eerste goud is al binnen…

Bij de vrouwen teamsprint…. Frankrijk

• cyclist

heeft er iemand een startlijst?

• DeRosa

www.tissottiming.com

• Marijke

Ik kan mij wel vinden in de voorspelling van Stayerslijn…………………………………..de vrouwen voor een verrassing

• Danny

Gisteravond gekeken en ik vond het toch wat tegenvallen. Marianne Vos had ik wat meer van verwacht. Misschien voor de kenners was het al duidelijk dat ze het niet ging redden. Verder hoopte ik op Stroetinga .

Weet iemand wie van de Nederlanders de komende dagen nog kans maken op een podiumplaats? Ik ben geen kenner dat kunnen jullie wel zien.

• cyclist

Bij de mannen kwartfinales sprint:

denk ik aan

engeland

Kenny, Hoy, en Crampton

Frankrijk,

Bauge, Sireau, bourgain

Australie,

Perkins

Duitsland

Forstermann

Nederland???

Roy??

• cyclist

TEUN MULDER!!! 2x

Kirsten Wild

Peter schep

• Stayerslijn

Wat een Oceanisch geweld in de achtervolging….. de eerste is 9 seconden (= bijna 3/4 baan) sneller dan nummer 5. Nummer 4 is nog altijd bijna 4 seconden (= 1/3 baan) sneller dan nummer 5

1. Bobridge Aus 4'17.465

2. Sergent NZL 4'21.481

3. Hepburn Aus 4'22.624

4. Dennis Aus 4'22.667

Verschil tussen 2 en 4 slechts 43/1000, dat wordt een mooie strijd om ht brons.

De winnaar lijkt mij duidelijk en dus is de strijd om het goud een formaliteit.

• DeRosa

BOBRIDGE…..wat een geweldenaar!!

• Stayerslijn

Roy van den Berg 20e in de kwalificatie….. dat wordt dus een heftige sprint tegen D'Almeida. Maar niets is onmogelijk…..

Mooie tijd van Bourgain 10.043. Dat zal toch wel een baanrecord zijn in Apeldoorn? (jammer dat die net niet eronder kon)