NK training omnium

• coach

is er nog ergens een baantraining voor het NK omnium? op 11 feb schreef joske dat er in alkmaar van 10.00 tot 13.00 een training zou zijn as zaterdag maar daar weet men niets van.

zou wel mooi zijn als er nog ergens wat getraind kan worden.

• Joske

Dat is dan wel vreemd, dat men niets weet.

Dit staat op de site van de KNWU

Ik mag dan toch verweachten dat dat is doorgesproken.

04-02-2011 NK Baan Omnium & Jeugd-Nieuwelingen

Op 5 en 6 maart 2011 vindt het NK Omnium en het NK Baan voor Jeugd (categorie 6/7) en Nieuwelingen plaats in Sportpaleis Alkmaar. Bijgevoegd ook de technische gids voor dit kampioenschap.

Programma:

Zaterdag 5 maart 2011

NK Baan Jeugd Categorie 6/7

NK Baan Omnium dag 1

Zondag 6 maart 2011

NK Baan Nieuwelingen

NK Baan Omnium dag 2

NK Baan Omnium:

De inschrijving voor dit kampioenschap vindt plaats via “Mijn KNWU” en kan t/m vrijdag 25 februari 2011.

NK Baan Jeugd en Nieuwelingen

Voor het NK Baan Jeugd en Nieuwelingen vindt geen online inschrijving plaats. Deelnemers aan die kampioenschap hebben zich via de kwalificatiewedstrijden in oktober 2010 kunnen kwalificeren voor dit kampioenschap. Aan deze deelnemerslijsten worden wijzigingen meer aangebracht. Zie de deelnemerslijsten bijgevoegd aan de rechterzijde.

Training

Op zaterdag 26 februari 2011 wordt in Sportpaleis Alkmaar van 10:00 uur tot 13:00 uur een baantraining gehouden ter voorbereiding op het NK Omnium en NK Nieuwelingen.

De training staat open voor Nieuwelingen, nieuwelingen-meisjes, junioren en junior-vrouwen.

Kosten: € 5,00 p.p

« Meer nieuws

• Lex

VELODROME AMSTERDAM

Anders is het in ieder geval zoals gewoonlijk mogelijk op de zaterdagmorgen v.a. 09.00 tot 12.00 uur in het Velodrome-Amsterdam Vrije trainingen te doen , Men betaald daar wel 10,00 euro voor maar er kan in ieder geval op de baan gefietst worden.

• Oud Renner

NK training gaat morgen in Alkmaar gewoon door van 10.00 uur tot 13.00 uur. Ik heb vandaag nog gebeld met Alkmaar en kreeg dit bevestigd.