nk 50 lm

• Sjaak

Is de (voorlopige) deelnemerslijst al bekend inschrijven was tot 18 februari.

• Baanwacht

Ze staan op Baanwacht

http://www.baanwielrennen-adelaar.org/pagina/home_baanwacht/index.html

• volger

Wat een mager veld. Maar is ook te verwachten op zo'n datum. Hoewel bij de 50km trainingswedstrijden in Alkmaar in de maand maart enkele jaren geleden 30/40 renners elke week aan de start stonden.

Wat gaat er nu mis in Alkmaar?

• Herogewier

Zou je hem vanavond houden, had je wellicht nog meer renners gehad die een 50 km op snelheid een dag of wat voor de Ster nog wel konden gebruiken. Nu kunnen de meesten er gewoon niks mee zo op een vrijdagavond voor de seizoensopener. wellicht op de zondagmiddag had nog meer renners op geleverd, maar dat blijft natuurlijk allemaal moeilijk in te schatten. Maar met 10 renners 50 km gaan rijden lijkt me best zware opdracht :)

• Suporter

Gaat het kampioenschap wel door met maar zo weinig renners?

Wie weet dat

• Herogewier

Je hebt er maar 3 nodig om podium vol te krijgen :) Weet eigenlijk niet of er een minimaal vereist aantal deelnemers moet zijn. Bij de juniror/nieuweling meisjes waren er geloof ik wat onderdelen geschrapt wegens te weinig deelnemers dit jaar, maar hoeveel het precies moet zijn ?

• Den Dikke

Ik vermoed zoals Herogewier al zei dat een dag voorafgaand aan de Ster van Zwolle ook invloed heeft op de deelnemerslijst. Een week eerder, op een vrijdagavond of een zondagmiddag zou denk al een stuk beter uitgekomen zijn. Daarnaast zullen er ook geen 20 man zijn die de Ster van Zwolle rijden en ook het NK 50 kilometer anders hadden gereden.

• John

Winst voor Caspers. 2e vingerling 3 Jonkman

• Joske

Was bijnba te verwachten van Caspers,

Opsteker voor Michael Vingerling. Mooi voor hem