World Cup dag 2

• Baanwacht

Opnieuw een tegenvaller: Willy Kanis is niet gestart op de sprint.

Kwalificatie: dames sprint

1 Anna Meares (Austr) 11.001

2 Shuang Guo (Ch)11.068

3 Olga Panarina (Wit-Rusl) 11.130

4 Victoria Pendleton (Gr-Br) 11.143

5 Lin Junhong (Ch)11.208

10 Yvonne Hijgenaar die mag het straks opnemen tegen Kaarle McCulloch (Austr)

en dat lijkt mij een te moelijke opgave!

• DeRosa

Willy Kanis met rug blessure uit het tournooi……sterkte Willy en een snel herstel!!

Mooie race gaat worden Pendleton tegen Vogel !!

Go Yvonne Go !!!!

• DeRosa

Vogel eruit.

Welte eruit.

Yvonne Hijgenaar eruit.

• Sprinter

De kriteik op de dames wakkert aan.\Je kunt niet als DeRosa maar blijven roepen van dit en dat

Jij als insider moet toch ook toegeven dat het slecht is

Kanis en Hijgenaar fietsen al het hele seizoen onder de maat

De anedere landen tonen vooruitgang

Onze dames hebben hun plafond berijdt

en de toestanden om de ploeg werken bij de trouwe volgers ook niet het voordeel

soms wel op de lachspieren.

• bigben

Er werd gewerkt aan een andere tactiek onder leiding van onze Oosterbuur: Willy Kanis mag in de 1e ronde minder hard van start gaan, zodat Yvonne Hijgenaar haar beter kan volgen en in haar ronde meer over heeft om nog een versnelling te plaatsen. Tot nu toe werpt het in de wedstrijden echter nog geen vruchten af, helaas! Willy Kanis heeft blijkbaar last van haar rug, niet voor de 1e keer. Maar gelukkig hebben we nog even tijd tot de WK en nog veel meer tot de OS, al moeten er natuurlijk wel punten gescoord worden. Ik vraag me wel af wat op de lachspieren werkt. Is er volgens jullie iemand, die ondanks betere prestaties toch buiten de selectie gehouden wordt? Of gaat het weer om alles eromheen? Relaties tussen teamleden en trainer e.d.? Willy Kanis is in NL gewoon verreweg de beste, kan met de wereldtop mee! Maar dat wil niet zeggen dat je ook alles maar even op je slofjes wint …..

• DeRosa

Wat voor een toestanden?

Ik weet hoe ik hun prestaties moet inschatten maar om alles negatief te blijven benaderen schiet niemand wat mee op.

Wat is jou alternatief dan of is negatief zijn het enigste wat je te brengen hebt.

• DeRosa

Exact !

• Zaterdag

Roy vd Berg door naar de halve finale Keirin.

Kristen Wild 3e na het eerste onderdeel.

• DeRosa

(tu)