Wie is dit?

• HarrieH

Jullie weten het vast wel (de voorste coureur dus). Ik niet.

Gerrie Groenewegen?

• Rob Duin

Joop Rijnink uit Amsterdam (volgens mij)

• ko zomer

ko denkt bert romijn

maar weet het niet zeker.

• Stayer

Dit is een makkie uiteraard.

De renner op deze foto is niemand minder dan de Brit Paul Gerrard en deze foto is genomen tijdens de wereldkampioenschappen op de baan in Brno (Tsjechie) 1981

De renner achter achter Paul Gerrad op deze foto staat is de Italiaan Bruno Vicino.

De verzorger welke Paul Gerrad vasthoud en afduwt is de Britse bondsmekanier Steve Snowling.

Paul Gerrard woonde enkele jaren in Nederland, hij woonde toen bij de Nederlandse amateur wielrenner (en ook stayer) Ron Hout en zijn familie.

• Stayer

Stayer Schreef:

——————————————————-

> Dit is een makkie uiteraard.

>

> De renner op deze foto is niemand minder dan de Brit Paul Gerrard en deze foto is genomen tijdens de wereldkampioenschappen op de baan in Brno (Tsjechie) 1981

> De renner achter achter Paul Gerrad op deze foto staat is de Italiaan Bruno Vicino.

> De verzorger welke Paul Gerrad vasthoud en afduwt is de Britse bondsmekanier Steve Snowling.

> Paul Gerrard woonde enkele jaren in Nederland, hij woonde toen bij de Nederlandse amateur wielrenner (en ook stayer) Ron Hout en zijn familie.

En hier deze foto weergegeven met een goede beeldkwaliteit

• HarrieH

.

• HarrieH

Thanks.

Die naam ken ik nog wel uit het begin van mijn eigen actieve periode. Waarschijnlijk van de criteriumuitslagen of de TV (Ahoy' op zondag of NCRV stayerstrophee).

• R.hout

HarrieH Schreef:

——————————————————-

> Jullie weten het vast wel (de voorste coureur

> dus). Ik niet.

> Gerrie Groenewegen?

>

> http://farm5.static.flickr.com/4050/4615479213_bac

> ea5875c_z.jpg