heeeeeel jammer voor wim stroetinga, dit gun je deze jongen zeker niet.
helemaal omdat hij nog geen ploeg heeft (hallo ploegen wordt wakker, bijv skil!!!!!!) en zich toch in de kijker
moest rijden.
veel sterkte wim.
Ik gun 'm ook zeker geen sleutelbeenbreuk (dat gun ik niemand trouwens), maar laten we wel zo eerlijk zijn dat hij als wegrenner zwaar tegengevallen is de laatste jaren. Hij mag blij zijn als hij op continentaal niveau terecht kan, Skil gaat te hoog gegrepen zijn, zeker wanneer je ziet dat Rooijakkers en Goessinnen mochten vertrekken. Ik hoop nog een beetje op Axa-Koga-Creditforce-Ubbink-Syntec voor hem.
Bij koga-creditforce zal hij ook niet terecht gaan komen denk ik. Dit team blijft gewoon LSE en wordt geen continental en dus denk ik dat de kans op nog een extra versterking is geslonken. Misschien heeft De Rijke nog een plekje voor hem?? Anders gaat het heel moeilijk worden voor stroet. Dit is in ieder geval een slecht begin van 2011. Zijn kansen op het wk zijn nu ook wel verkeken.
Ton Eyndhoven Schreef:
——————————————————-
> Allereerst hopen we op een voorspoedig en snel
> herstel van WIM,en ik wou ook
> nog even kwijt,dat er maar weinig renners PROFS en
> ELITE op de baan of op de
> weg SNELLER zijn als WIM-STROETINGA,misschien wel
> niemand????
>
> GR
> Ton-Eijndhoven
Theo Bos is sneller DAN Wim Stroetinga.. bij de profs heeft stroetinga in twee jaar niets laten zien. Daarvoor bij de elite was hij goed bezig.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?