Wat heeft vermeulen gedaan??
Als ze demareren worden ze steeds teruggehaald. Ook door een stam terwijl dat niet echt nodig was en toppers waar ze bij moeten blijven laten ze dan gaan omdat ze net achter vermeulen zijn gegaan.
Klopt,dat is mij ook opgevallen. Hetzelfde geldt in mindere mate ook voor Stopler/ Havik.
Misschien omdat ze de avond voordien in de laatste koppelkoers met een ronde voorsprong eindigden
en de grote mannen dit niet leuk vonden en ze op deze manier even wilden laten zien dat ,dit niet elke avond het geval kan zijn. Maar het is wel leuk om te zien ,dat die jonge renners er zo in vliegen en dat geeft weer hoop voor voldoende goede nederlandse zesdaagse renners in de toekomst. Vermeulen rijdt toch sterker dan ik gedacht had ,want de laatste 2 jaren leek hij langzaam weg te glijden ,terwijl hij toch genoeg kansen kreeg in diverse zesdaagsen.Opvallend ook in deze zesdaagse ,dat er tot nu toe heel veel ontsnappingen worden teruggehaald door het peloton . Ik kom al sinds 1971 en heb dit nog niet eerder gezien. Waarschijnlijk doordat er veel koppels in dezelfde ronde rijden en wordt het vanaf nu wat minder met nog 5 koppels strijdend voor de eindzege. Schep/Bos zijn voor mij de grootse kanshebber gezien de eerste 2 avonden.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?