Lege tribunes in Rotterdam

• baantje

Zit te kijken via de live en valt op dat de tribunes nagenoeg leeg zijn.

• Keuteberg

Kan je zeggen, dat valt wel mee. Op het hoogtepunt vd avond was het toch aardig gevuld.

Is ook nog een gewone werkdag voor velen.

• peter

Zeer maar dan ook zeer overdreven van baantje. De algemene tendens hier in ahoy is dat het nog nooit zodruk is geweest op de eerste avond. De tweede ring was half gevuld terwijl die vorige editie op de openingsavond gesloten bleef.

• Baanfan

Ben net terug van de 1e dag en wat baantje zegt klopt niet. Waarschijnlijk heeft hij om 18.00 uur gekeken of niet goed maar het was drukker dan vorig jaar op de 1e dag. De 2e rang was ook open voorgaande jaren bleef deze dicht.

Groet

• Beheerder Baanwielrennen

Ik kan de bovenstaande berichten alleen maar bevestigen op die van Baantje na. Goed publiek vanavond en zeker meer dan vorig jaar op de 1e dag. Op twitter valt te lezen dat de renners ook zeer tevreden waren over deze avond met toch wel als verrassing het koppel Havik/Stopler. Op naar dag 2

• patrick bot

Tribunes waren zeker voller dan andere jaren met de eerste dag!!!!!

Pffffff is het alleen maar om de boel van te voren al af te zeiken??

Ik heb heel de avond genoten van mooie snelle wedstrijden. Jammer alleen van marvulli. Ook een sterke mouris gezien al is dat altijd al een klasbak in mijn ogen. Op naar tweede avond in teken van koos!!!

Ps. Al heb ik een hekel aan zeiken hoop dat morgen de speakers en communicatie op schermen beter zijn.

• grote baan

Ooit ergens gelezen: “De thuisblijvers hebben ongelijk”.

Nooit beter geïllustreerd dan zoals nu door baantje.

• volger

heeft wim stroetinga volgend jaar geen contract meer bij een ploeg? hij reed gister in een sponserloos shirt en met een helm van de selectie?!

• Richard

Een leuke avond gehad met goed gevulde tribunes.

• klaas

volger Schreef:

——————————————————-

> heeft wim stroetinga volgend jaar geen contract

> meer bij een ploeg? hij reed gister in een

> sponserloos shirt en met een helm van de

> selectie?!

Wim heeft inderdaad nog geen ploeg helaas! Hij reed overigens met een olympische spelen beijing helm;)