Danny Stam en Bos toch op NK

• John

Ik vernam zojuist dat Danny Stam en Theo Bos hebben besloten toch mee te doen aan de NK baanwielrennen.

Dat bericht verbaasd mij eigenlijk heel erg. De inschrijving is namelijk al weken dicht…..

Als zij inderdaad meedoen zonder zich op de juist manier in te schrijven dan vind ik dat de organisatie van de

NK nu al waardeloos bezig is. Een soort gezichtsverlies van te voren.

Als ben je de koning zelf. Als de regels niet gehanteerd worden, dan is het einde zoek.

Wie weet doe ik morgen ook maar mee en zorg ik ervoor dat ik ook nog Nederlands kampioen wordt.

Alles kan blijkbaar bij de KNWU

• Joopie

Misschien dat ze op het NK dit jaar ook bijschrijvers toestaan. Inderdaad, ik vind ook.. Jammer voor Theo Bos en Danny stam, maar gesloten is gesloten.. De inschrijfdatum is ruim van tevoren open.

• watcher

Heneman mag anders niet bijschrijven las ik op zijn twitter

was iets niet goed gegaan met inschrijven

• Baanwacht

Theo Bos en Danny Stam nemen aan het NK deel maar ook Willy Heeneman.

Hij rijdt de scratch race en de puntenkoers

Baanwacht alias de echte Trackwatcher

• John

whahahahahhahahah wat een aanfluiting die KNWU

• urbanus

Jongens, doe niet zo zielig. De baansport heeft meer publiciteit nodig en dat brengen deze jongens….

• John

Dan moeten ze misschien eerst eens een stabiele bond opzetten…

• wielrenner

wat maakt het toch allemaal uit, die jongens willen mee doen zijn te laat dat is waar maar kam op jongens die jongens verdienen om daar te staan en dan mag er wel is een uitzondering gemaakt worden. iedereen die daar Nederlands kampioen wordt wilt dat worden omdat hij de beste is en niet om dat er een paar niet mee doen. dit is goed voor de sport dus we laten het toe!! je hoeft niet al tijd streng te zijn!

• John

Dat is nou juist het probleem in Nederland. Ik ben zeer van mening dat Theo Bos en Danny Stam op een NK thuis horen, maar

wat zo jammer is, is dat ze mee mogen doen omdat zij het zijn. Als de gemiddelde gek in deze situatie zit, dan mag die niet meedoen.

Ik vind dus wel dat ze consequent moeten zijn.

• Joske

Juist nu is men wel consequent geweest:

alle inschrijvingen zijn geaccepteerd: dus ook Willy Heeneman en Patrick Kos, niet alleen Theo Bos en Danny Stam.

Ik ken de redenen niet van het late inschrijven, behalve van Willy Heeneman, daar weet ik het wel van.

De Unie heeft juist wel één lijn getrokken.