deelnemers nk elite - morgen meer...

• Joske

Schrap Teun er mnaar af: nr. 38 is idd ziek is ons gemeld.

Elite deelnemers NK

Zwarte cijfers op witte ondergrond

1 Johim Ariesen 48 Wim Stroetinga

2 Dylan van Baarle 49 Bob Stöpler

3 Michiel Bekker 50 Nick Stöpler

4 Roy van den Berg 51 Erick Tol

5 Leon van Bon 52 Michael Veen

6 Mike Bond 53 Tim Veldt

7 Patrick Bos 54 Jeff Vermeulen

8 Yorick Bos 55 Mark Welle

9 Jasper Bovenhuis 56 Melvin van Zijl

10 Matthijs Buchli 57 Sipke Zijlstra

11 Didier Caspers 58 Arno van der Zwet

12 Don Duizings

13 Gils Duyndam 59

14 Roy Eefting

15 Hylke van Grieken 60

16 Hugo Haak

17 Bart Harmsen 61

18 Yoeri Havik

19 Levi Heimans 62

20 Jeroen Hoekstra

21 René Hooghiemster 63

22 Jenning Huizenga

23 Bram Imming 64

24 Kees Janssen

25 Geertjan Jonkman 65

26 Pim Klaver

27 Dennis Kreder

28 Michel Kreder

29 Raymond Kreder

30 Wesley Kreder

31 Bouke Kuiper

32 Richard Lamens

33 Pim Ligthart

34 Brian Lust

35 Barry Markus

36 Peter Merx

37 Jens Mouris

38 Teun Mulder

39 Rick Ottema

40 Niels van Otterloo

41 Roy Pieters

42 Peter Schep

43 Yondi Schmidt

44 Leander Schreurs

45 Rene Smalbrugge

46 Bas Stamsnijder

47 Rafael Stoker

• joske

Maar Dempster Wintersberger staat niet op de startlijst…….

Bf-One bericht:

De baandokter bezocht de ziekenboeg !

Teun Mulder longontsteking en is niet in actie op het naderende NK baan, dat is vervelend nieuws voor alle baanfans. De concurrentie is hier allerminst blij mee want het is altijd nog wel zo dat verliezen van Teun Mulder geeft toch de nodige glans op jou prestatie .

We zullen ons nu meer moeten richten op Roy van den Berg, Yondi Schmidt, Hugo Haak en Matthijs Buchli dus de opkomende talenten zijn nu aan de beurt. Maar ook kunnen we verrassingen verwachten van o.a. Dempster Wintersberger van het gloednieuwe sprint team TSTA.

Wij kunnen alleen maar hopen dat Teun de ziekte periode zo kort mogelijk weet te houden want niet alleen het NK baan is van de agenda geschrapt maar ook de zesdaagse van Rotterdam moet volgens ons de man uit Zuuk missen …. Maar heel misschien weet Teun zich snel te ontworstelen van deze vervelende ontsteking ?

Teun Beterschap van alle lezers van bf-one.com en de crew.

• Rob Duin

Beste Joske

De teammanager gaat hier achteraan dus even afwachten. Een NK zonder Dempster is een teleurstelling B)-

gr. Rob (en alvast heel veel succes met de organisatie)

• Toeschouwer

Waarom doet hij eigenlijk niet meer dan? Ik mis overigens ook de naam van die andere jongen van de TSTA, Michiel Spannemaker?

• klaas

dank voor de grote interesse naar TSTA

Michiel is wel ingeschreven voor zowel keirin en sprint, maar door omstandigheden niet toegevoegd aan de deelnemerslijst

Hier is over heen en weer gemaild, maar de bevestiging dat hij rijd is aanwezig

Wat betreft Dempster, volgt er nog een bericht, op de website www.tracksprintteam.wordpress.com .

Ik heb een aantal mensen geinformeerd, maar voel me niet verplicht daar hier uitleg over te gaan geven.

In ieder geval dank voor de interesse

• Dempster

Ik zal dan zelf maar even tekst en uitleg geven;)

Ik ben zelf al bijna een week flink ziek(koorts, misselijkheid enz). Tevens was ik ook mijzelf vergeten in te schrijven voor het NK. Voor buitenstaanders misschien raar dat het vergeten word, maar als je al een jaar naar zon moment leeft. Ben je vooral bezig met jezelf. Hoe word ik beter en hoe kan ik precies op het goede moment pieken. Daar ligt je focus zo erg op dat het inschrijven gewoon vergeten word. Zoals bij mij nu het geval! Toen kwam er nog is bij dat ik ziek ben, en dacht ik misschien is het beter om niet te rijden. Klaas heeft dit uit mijn hoofd gepraat en zegt dat het ook gewoon belangrijk is als ervaring! misschien niet voor de resultaten, maar wel weer een mentale prikkel. Nu heb ik dus bij de KNWU gesmeekt om mee te mogen doen, en gelukkig hebben ze een uitzondering kunnen maken. En rijd ik de Keirin en Sprint mee. Ik ga het beste uit mezelf halen en kijken of ik nog wat jongens het moeilijk kan maken.

Dempster Wintersberger

• Toeschouwer

@ Klaas:

Bedankt voor de uitleg. Nu maar hopen dat de mannen en dame hard gaan rijden dit NK. Misschien zelfs wel

de jongens van de Nederlandse selectie het vuur aan de schenen leggen!

Ik zag overigens dat het team nu Team Stiga gaat heten.

Dit is de nieuwe sponsor neem ik aan?

• DeRosa

Go Go Go TSTA…….!

Met veel ongeduld kijk uit naar het NK en het optreden van het nieuwe sprint team.

Succes Klaas en je atleten !!