Alle info Cali hier te vinden
http://www.tissottiming.com/sports/cycling/track/classics2010_cali/index.htm
Vogel wint de sprint van Pendleton, denk dat Kristina Vogel weer helemaal terug is nu alle medische ingrepen achter de rug zijn en zij zich weer helemaal op de baansport kan zetten. Denk dat Pendleton nog wel vaker verslagen gaat worden dit seizoen door Vogel of door Anna Meares en daar was ze zelf al een tijdje bang voor. De weg naar Londen is nog lang. Voor de andere Britse grootmeester Chris Hoy zal er niet z'n sterke competitie zijn denk, in Melbourne afgelopen keer weer superieur.
Jammer dat onze selectie niet aanwezig was want had zeker wat nodige punten kunnen pakken hier maar het is ook wel te begrijpen, (te) vaak zijn de renners en rensters daar ziek geworden en ziek terug gekomen en de reis daar naar toe gaat ook nooit zoals het zou moeten gaan Jonkman weet daar nu ook alles van.
@ Derosa; Het is (alweer) een kostenplaatje de reis daarheen was veel te duur voor een complete selectie. vandaar dat Slippens er voor gekozen heeft om een trainingskamp in Melbourne te plannen. Gezien de bezuinigingen staat er nog meer te verwachten. Zo heb ik gehoord dat men ook niet naar het EK in Portugal zal gaan voor jun en u23. De punten voor de OS zijn zeker nodig. Voor het Wk ben je als organiserend land volgens mij automatisch geplaatst.
Klopt, ik bedoelde ook punten voor de spelen in 2012 want daar draait het nu allemaal om.
Niet iedere renner vind het jammer om niet naar Cali te gaan en daar druk ik mij waarschijnlijk nog bescheiden uit, evengoed vind ik het wel jammer dat nederland niet een grotere afvaardiging gestuurd heeft. De kosten zijn in Nederland altijd het probleem bij het baanwielrennen (en vele andere sporten), hoop dat de U23 tournooien wel zullen doorgaan want belangrijk voor de doorstroming maar je hebt helemaal gelijk dat de kosten roet in het eten kan gaan gooien. Erg jammerlijk maar er is al ontzettend veel over gepost en geschreven.
Kristina Vogel heb ik vannacht een paar keer aan het werk gezien, maar dat liegt er niet om. Hoy werd echter ongenadig afgestraft door Sireau. In de 2e finalerit, na de 1e rit gedecideerd gewonnen te hebben, denderde hij echt over Hoy heen. Er was op een bepaald moment toch lichamelijk contact via de schouders en volgens mij raakte Hoy daardoor iets uit balans, waarna hij het direct opgaf. Sireau reed door en realiseerde desondanks nog 10.497s voor de laatste 200m. Chris Hoy liet zich van zijn beste kant zien en applaudiseerde spontaan. Pendleton en Hoy zijn wat hun hoofddoel (OS 2012) betreft, duidelijk in problemen.
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?