Startveld R'damse Six

• Baanfan

Zag heden morgen dat Baanwacht het deelnemerveld van de Rotterdamse op de site had staan

Inderdaad zeer verrasende koppels

• patrick

jammer dat er een paar toppers ontbreken zoals hondo, toch goed met bartko in gent en zurich, kluge en natuurlijk rasmussen. ook wel beetje vreemd in mijn ogen maar ik beschik niet over informatie dat deze 3 misschien andere verplichtingen hebben. bartko zal wel beetje balen denk ik al zal kreder wel zijn mannetje staan. ook benieuwd wie het 14de koppel wordt. ik denk dat er wel zoals altijd een 14de koppel zal rondrijden.

• Tony

Groene Hartkoppel Nick Stopler (Woerden) en Raymond Kreder (Zevenhuizen). Leuk!

• Sjaak

In het AD van woensdag staat dat Raymond Kreder het minder getroffen heeft omdat ie gekoppeld is aan Nick Stöpler. deze heeft toch een een goeie staat van dienst met Vingerling en nu de laatste 2 keer ook met Schep. Op grond waarvan zou ie aan een ‘grotere’ naam gekoppeld moeten worden?

• Reporter

Missen idd paar toppers, maar toch leuk startveld. Jammer dat v Hummel op het laatst is toegevoegd, maar er zal niet veel keuze meer zijn geweest. Baanvulling.

• Joap

P R I M A koppelgenoot voor Raymond Kreder. Mag hij blij mee zijn.