Hoe gaat het eigenlijk met Alkmaar?

• DeRosa

Het feit dat je zo met “Noord Hollanders” schermt geeft al aan dat jij je zelf voelt aangevallen en meent te moeten verdedigen.

Ik neem aan dat renners het in Apeldoorn als in Alkmaar het prima naar hun zin hebben op de baan.

Hoop dat Alkmaar de weg weer vind van de vrede en dan kan gaan moderniseren zoals al jaren geleden had moeten gebeuren…..ik gun het ze wel.

• Martin

Ja hoor DeRosa, het was prima in orde in Alkmaar. Mooie wedstrijden, groot deelnemersveld. Misschien was de verlichting wel ok, maar als je het licht in Apeldoorn gewend bent is dit toch anders. Laten we het daar dan maar op houden. Maar over de wedstrijd en organisatie niets dan lof.

Mochten ze een keer ook in het weekend daar jeugdwedstrijden organiseren ga ik er zo weer heen. (en mijn zoon ook en dat is wel zo handig). Jammer dat de dag later ook wedstrijden in Amsterdam waren. Twee dagen van moeders thuis is net te…zondag 16 januari maar eens kijken bij het Velodrome op zondag daar. En tussen door natuurlijk gewoon de populaires rijden in Apeldoorn.

• Sprinter

mooi Martin dat je de kids overal mee naartoe neemt. Maar als je kijkt duurt dat wel weer even. Op 8 januari weer wedstrijden voor de jeugd in Omnisport. Tot die tijd…… niets. Alleen in Apeldoorn de populaires om de twee weken op maandagavond, maar ik kan me voorstellen dat je daar niet zo maar even vanuit Noord Holland, Zeeland, Friesland of Brabant naartoe gaat. Evenals 14 december de jeugdpopulaire in Alkmaar. Vreemd dat er dan in een weekend 3 wedstrijden zijn voor de jeugd en daarna gewoon bijna 2 maanden niets. Ook in Amsterdam pas weer vanaf 16 januari. Om met Henk Gemser te spreken….. Dat kan beter.

Aandachtspunt voor volgend jaar, want wie de jeugd heeft…. (etc)

• Joske

In Apoeldoorn moet er wel compact gewerkt worden.

In februari kan er wel op de baan worden gereden maar niet in het weekend wegens de atletiekkampioenschappen.

Daarna de WK die ook veel weghaalt aan weekendtijd, dus we moeten wel en kunnen vaak niet anders, als we een compleet programma willen aanbieden.

Ik heb het gevoel dat er wel weer meer georganiseerd gaat worden dan in het verleden het geval is geweest. Als dat gevoel juist is, dan winnen we alleen maar.

• Renner

Was er dinsdagavond belangstelling voor het koppelomnium?

Is het doorgegaan? Zie nergens uitslagen.

Ben benieuwd? Las dat er dan geen koppelomnium meer komt!

• Rennert

Koppelomnium is niet doorgegaan, te weinig deelnemers.

Programma is aangepast voor december.

7 dec limietwedstrijden achtervolging voor NK en 50 km wedstrijd.

14 dec populaire als aangegeven

21 dec sprintomnium

28 december derny wedstrijden.

• sprinter

28 december dernywedstrijden….. dan is toch het NK in Apeldoorn. Ligt het nou aan mij of vindt ik dat alleen een onhandige programmering? Heb je dus geen junioren, beloften en eliterenners. Wel een mooie kans voor amateurs dan.

• Rennert

Dat is niet heel handig gepland idd. Ze kunnen het beter een week later doen en de gewone populaire naar voren halen (daar komen toch al bijna nooit elites op af).

Anderzijds is het wel leuk voor de amateurs, die dan ook eens kans maken op de overwinning. Deze amateurs staan namelijk wel iedere twee weken met een redelijke groep aan de start. Dat mag ook wel eens vermeld worden vind ik.

• DeRosa

idd, een andere datum kiezen is wat deze groep renners zeker verdienen.

Zeker mogen en moeten deze ook in de kijker gezet worden.

• Tjerk

Het zou ook wel prettig zijn als Alkmaar de website eens bijhield ….

Blijkbaar moeten wij de informatie hier ophalen. Ook trainingen die niet doorgaan staan niet op de website, dus mensen komen voor niets.