mooie woorden Kloots……. Ik denk dat het wel goed gaat in Apeldoorn. En de financiele perikelen…. Ook bij een voetbalveld moeten bakken met geld bij, sportvoorzieningen zijn nu eenmaal een basisvoorziening en als zodanig worden die gesubsidieerd. Moeten deze allemaal “winst” maken ( of “slechts” quitte te draaien), dan blijft er in Nederland niet veel over. Met als gevolg nog hogere kosten voor de gezondheidszorg ivm het ongezond leven van de samenleving. De ene besparing zorgt dan voor de andere kostenpost.
Maar als Joske op vakantie is, dan is er toch wel iemand anders (bijv. Apeldoorner) die iets over de situatie in Apeldoorn kan vertellen? We kennen allemaal de zorgwekkende toestand van Alkmaar en de belabberde verhoudingen aldaar. (die wellicht leiden tot de situatie dat er weinig, geen of juist de verkeerde wedstrijden worden georganiseerd). Maar gaat dat in Apeldoorn nu ook al die kant op? Ik merk het nog niet, maar daarvoor sta ik er wellicht te ver vanaf. Dus “insiders”….. hou ons eens op de hoogte. Ook om misschien te kunnen voorkomen dat het fout gaat.