Eindstand kwalificatie team sprint EK

• Baanwacht

Einstanden kwalificatie team sprint dames

waaraan tien landen deelnamen

1 Groot-Brittannië 33,382

2 Frankrijk 33,521

3 Duitsland 33,676

4 Nederland 34,061

5 Lithouwen

6 Polen

7 Rusland

8 Spanje

9 Oekraïne

10 Griekenland

Kwalificatie team sprint heren:

1. Duitsland 43,968

2. Frankrijk 44,102

3. Groot-Brittannië 44,149

4 Polen 44,428

5. Rusland 44,918

6 Nederland 45,254

7. Tsjechië

8. Spanje

9 Italië

10 Oekraïne

11 Oostenrijk

• peter

Het doet me denken aan Kopenhagen, al waren de verwachtingen nu minder hoog gespannen. Er zal wel als argument worden aangevoerd dat de dames o zo zwaar getraind hebben. Net of de Engelsen niet hoeven te trainen , maar het maar zo uit de stevige stampers gooien…

• Klaas

wat is dat voor een reactie peter!! o ja..jij kan het beter toch?

• DeRosa

Ach als het wat mindere prestaties zijn krijg je dit soort prikkers !!

• sprinter

Hoe komt dat dat peter in nederland zit en niet in Polen? zeker te weinig getraind……

• DeRosa

Geen goede tijden gereden.

Bij de heren leek het wel alsof Roy Van Den Berg in het startblok bleef plakken en daar veel kracht en tijd verloor, weet niet wat er precies gebeurde maar zag er niet goed uit.

Bij de dames was de snelheid ook niet optimaal en zal er harder op getraint moeten gaan worden.

@peter,

Nog nooit de excusses over te veel trainingen gehoord binnen het team, voorgaande jaren het tegendeel zelfs. Zowiezo hoor je de sporters en sportsters weinig daarover klagen en zijn wij als volgers die dat doorgaans doen maar de meeste niet zo onbezonnen als jij dat doet.

Britse en Franse dames zijn verder, was duidelijk te zien en de Duitse meiden ondanks dat ze flink sneller zijn als onze eigen dames ook nog lang niet op de juiste snelheid.

Wat is er met de Lithouwse dames aan de hand?? O, ja….klagen over teveel trainingen zeker of niet @peter ?????

• peter

Ik hoor allemaal Hosanna verhalen over die Duitser, de nieuwe coach, maar alles blijft bij het oude: op de grote evenementen vallen de prestaties gewoon weer tegen en komen de renners met allerlei slappe argumenten! EK is geen groot evenement, het is nog te vroeg blablabla. En het gaat er niet om of ik het beter gedaan had, ik wordt er immers ook niet vet voor betaald het hele jaar. Van deze mensen is het geen hobby weetje? Dan mag je wat verwachten. Als ik bij mijn baassie zo vaak onder de maat presteerde was ik al lang en breed ontslagen …

• ome cor

Wat een rare reactie Peter hoeveel landen heeft europa de dames gaan op voor brons en de heren worden 6e! “Dit vind ik een klasse prestatie”.Het kan natuurlijk altijd tegen zitten maar zo'n race als Teun in Kopenhagen op de kilo reed rij je eens in je leven.

misschien moet je een beetje doortrainen en zorgen dat je er zelf komt te staan!!

succes ermee HAHAHA

• DeRosa

Dit EK is voor het eerst in deze opzet en wordt door iedereen en zeker door de coaches en renners zeer serieus genomen, ik denk dat je daarin hopeloos verkeerd bent geinformeerd.

Ik heb nog geen slap argument gehoord van de renners en hun coaching team, weten zelf waar ze op moeten verbeteren en werken daar al enkele maanden onder deze coach snoeihard aan en er zijn stapjes vooruit gemaakt……nee niet meteen goud en nog meer goud. Jij doet alsof het allemaal een wetenschap is en dat behalen van prijzen vanzelf sprekend is. In ieder geval ben je hier ook verkeerd over geinformeerd.

Wat weet jij ervan wat er te verwachten valt van de selectie leden, heb jij al hun gegevens en weet jij hun mogelijkheden?? Dus een goeie coach alleen zou in jou optiek genoeg moeten zijn om prijzen te pakken. Helaas sla je hier wederom de plank volledig mis.

Gelukkig heeft de sprint selectie een prima coach die heel veel goed werk verricht met de atleten en die wel weet wat hij doet en wat zijn team kan.

Van het laatste heb je wel helemaal gelijk, je hebt een prima en een sociaal bewogen baas !!

• ikweethetbeterdanpeter

Weet je…

Als je ‘gewoon’ je werk moet doen dan verwachten de meeste bazen dat je dat ook ‘gewoon’ doet. Topsport is toch echt iets anders Peter, dan wordt je niet gevraagd het magazijn op te ruimen, dan wordt er verwacht (in ieder geval door jou) dat je dat als beste, schoonste en snelste doet. Topsporters willen niets liever dan goed presteren en zullen echt wel inzien wat er goed en wat er fout ging. Met positieve kritiek kunnen ze best om gaan, met negatief gezanik van stuurlui aan de wal schiet niemand iets op….dus namens de britse, franse, duitse en alle buitenlandse wielrensters zeg ik: bedankt Peter, voor jouw goed steun!

In welk jaar haalde jij goud trouwens?