Volgen van EK via internet

• DeRosa

Weet iemand via welke site op internet het EK live te volgen is.

Bedankt !!

• Beheerder Baanwielrennen

Eurosport zendt veel uit zowel Eurosport 1 als Eurosport 2, maar dat wist je waarschijnlijk al.

Ik ben ook nog aan het zoeken maar Eurosport heeft de Eurosport Player op internet en daar is ook alles op te zien alleen dat kost geld, €4,90 per maand.

Als ik nog wat vind dan zal ik het laten weten.

• Shevuno

Beste de Rosa

Hier wat aanknopingspunten m.b.t. de uitzendingen:

http://www.bf-one.com/index.php?option=com_content&view=article&id=1706:bernie-bos&catid=60:zesdaagsen&Itemid=89

• Frans Rutten

Naast tv-uitzendingen door Eurosport is er ook nog een website (www.eurotrack2010.eu), waarop de gedetailleerde uitslagen worden gepubliceerd. Dus niet door het vertrouwde tissottiming.

• Baanwacht

Van het komende EK dat van 5 t/m 7 nov. op de baan van het Poolse Pruszkow wordt gehouden, hoeft degene die Eurosport 1 en eventueel Eurosport 2 kan ontvangen weinig te missen. U wordt als liefhebber van de baansport verwend met zoveel uitzendingen.

Uitzendingen op Eurosport 1 en 2 van het EK-baan. Het noteren in uw agenda waard!

Vrijdag 7 november.

Eurosport 1: 14.00 – 15.00 uur (live) Eurosport 2: 10.00 – 14.00 (live)

20.15 – 22.30 (live) 23.15 samenvatting

Zaterdag 8 november.

Eurosport 1: 13.00 – 14.30 uur (live) Eurosport 2: 9.00 – 13.00 (live)

18.00 – 19.00 uur (samenvatting) 15.00 – 17.00 (live)

19.00 – 21.15 uur (live) 23.15 samenvatting

Zondag 9 november.

Eurosport 1: 18.00 – 20.30 (live) Eurosport 2: 10.00 – 15.30 (live)

23.15 samenvatting

• DeRosa

Bedankt !

Ik zit weer in India en het is mij nog niet gelukt om Eurosport te kunnen bekijken via internet.

Tour de France en Giro en Vuelta en WK kon ik via diverse internet sites volgen maar EK uitzendingen heb ik nog niet gevonden.

Vorig jaar en dit jaar moet ik veel missen van deze sport door het werk hier in India…..baal er echt van. Gelukkig moet ik rond de wereldbeker beker in Melbourne ook in die stad zijn en heb al kaarten voor Hisense Velodrome maar daar heb ik nu met het EK niets aan.