Bf-one stelt geen prijs meer op Baanwacht.
Deze week werd Baanwacht door dhr. Rob Duin telefonisch medegedeeld dat de samenwerking wat hem betreft wordt verbroken. Als voornaamste reden werd medegedeeld dat hij het wat kalmer aan wil gaan doen. “Ik heb een massa leuke dingen te doen die meer prioriteit hebben dan de site van bf-one dus ga ik me daar meer voor inzetten,” werd mij verteld.
Graag had ik mijn bijdragen, omtrent het nationale en vooral internationale baanwielrennen op voornoemde site gecontinueerd. Niet alleen het nationale baangebeuren maar ook grote en minder grote internationale evenementen kregen nu aandacht. Door de trouwe bezoekers van de site en ook dhr. Duin werden mijn bijdragen, gezien de vele positieve reacties die ik in de loop der jaren ontving enorm gewaardeerd. Ze vormden alleen maar het bewijs dat er ook voor het mondiale baanwielrennen belangstelling bestaat. Door het wegvallen van mijn bijdragen treedt er een verschraling van de site op. Dat dhr. Duin minder met de bacil van het baanwielrennen is besmet dan ondergetekende was me bekend. Fotograferen is zijn grote hobby en de baan van Alkmaar heeft zijn voorkeur.
Zonder pretentieus te zijn. Het waren juist mijn bijdragen ‘van overzee’ zoals ze door dhr. Duin werden genoemd die zelfs internationale belangstelling trokken.
Ondoordacht vond ik zijn opmerking. “Je zet je artikelen maar op de prikpagina en als er wat op staat dat ik kan gebruiken dan kopieer ik dit wel”
Ik respecteer het besluit van dhr.Duin maar had liever op een andere manier en via zijn site afscheid genomen van de trouwe bezoekers van bf-one. Deze gelegenheid werd me door hem niet geboden en daarom voel ik me genoodzaakt het op deze wijze te doen.
Momenteel zoek ik, daarbij gesteund door andere liefhebbers van de baansport, naar een andere manier om U in de toekomst te informeren omtrent het nationale en internationale baangebeuren.
Met sportieve groet
Willy Baaten ex-Baanwacht=Trackwatcher van bf-one.com