WK in Apeldoorn

• Jan Quax

Is er al een gedetailleerd programma bekend? Ik heb al lang gesurft op het net maar kan niets vinden.

• Frans Rutten

De website www.worldtrackchampionship.com geeft inderdaad nog geen informatie. Het programma zal echter niet veel afwijken van dat van Kopenhagen 2010.

• Jan Quax

Dank voor je reactie, die site ken ik al, maar het gaat mij om het bestellen van kaarten. Je kan al kaarten kopen, maar als ik geen exact programma heb, ga ik niet kopen.

• Hagenaar

Laat ik stellen dat ik bijna nooit deze prikpagina bezoek maar wel zo veel mogelijk baanwedstrijden in binnen- en buitenland bezoek.

Ieder jaar bezoek ik, indien mogelijk, het WK op de baan.

Het is al meer geschreven op deze site;Libéma is niet de juiste exploitant voor het Omnisport.

In alle andere landen die een WK organiseerden ging er een generale repetite aan vooraf

Wereldbekerwedstrijden in Kopenhagen,Manchester,Melbouren etc.

In Apeldoorn niets van dat alles..Zij putten uit een schat van …..

Toen ik tijdens de onlangs gehouden interland bij de aanwezige mensen van Libéma naar de organisatie van

de zesdaagse informeerde kreeg ik de wind van voren!

Mij was namelijk in de zakenwereld ter ore gekomen dat

dhr. Boelé die week uit het overleg met dhr. Priem en de zijnen was getreden.

(Boos weg gelopen!)

Deze laatsten hadden gedacht dat hij ook dit jaar de kar ging trekken, maar niets van dat alles!

Is dit het scenario:

Libéma maakt de gemeentelijke subsidiepot leeg en is na het beëindigen van het contract vertrokken?

Het baanwielrennen leeft er dankzij wielervereniging De Adelaar.

Daarnaast ben ik van mening dat het Omnisport te groot is Teveel een prestige object.

Natuurlijk kijken de buitenlanders die het WK bezoeken hun ogen uit.

Maar aan de exploitatie van een dergelijk gebouw hangt een kostenplaatje van ….

Wie moet en kan dat ophoesten. Dat hadden de wijzen mensen moeten voorzien!

Je scheurt je broek. Wie wil en kan een dergelijke gebouw exploiteren.

Voor datzelfde geld had men in den lande drie wielerbanen kunnen en moeten bouwen!

Die mening zijn ook personen binnen de huidige KNWU toegedaan.

maar zij kunnen en mogen niet alles zeggen.

Men heeft nu aandacht voor het WK maar wat na maart 2011.

Voorbeeld van een slechte organisatie van het WK

Een voorbeeld; Een groep bejaarde Franse vrienden van mij uit de omgeving van Parijs (ca. 10 personen) die alle WK' s bezoeken

kunnen geen genummerde plaatsen kopen. Ook hadden ze bij bij geinormeerd of er een lift aanwezig is (ja) en of er mooie hotels beschikbaar zijn

in Apeldoorn en omgeving (ja).

Ze willen genummerde plaatsen om bij elkaar te zitten. We gaan niet voor de ingang staan om op onze leeftijd, de meesten zijn ca 70 jaar oud

na opening als gekken naar hun vak te rennen. Al zouden ze willen dan nog konden ze dat niet!

Nee mailde de organisatie; dat kan niet daar beginnen we niet aan

Nu blijven ze thuis

• kees h

Nu hopen dat de organisatie dit leest en er iets aan doet.

wellicht, hagenaar, kun je dit bericht naar de organisatie zenden?

groet, kees