Ik heb toch andere geluiden gehoord en zie het zelf ook mits ik tijd en gelegenheid heb om naar de baan te gaan kijken.
Teun Mulder heeft toch afgelopen keer in Japan laten zien waar hij toe in staat is, het baan wielrennen heeft een moeilijke tijd gehad de afgelopen 2 jaren maar nu er een frisse wind waait ziet het er veel mooier uit.
Willy Kanis 2 jaar geleden 2de op het WK sprint…….noem ik toch wel wereldtop hoor!
Afgelopen WK ging er een heleboel niet lekker maar de oorzaken waren bekent maar dat is nu voorbij.
Over wat de renners allemaal precies verdienen weet ik niet en gaat mij ook niets aan maar dat er in de sport alleen goed betaald gaat worden als de prestaties ernaar zijn en het commerciele waarden heeft dat is duidelijk en in alle sporten zo en ook op de baan.
Dat talenten en beginnende renners er niet ruim van kunnen leven is ook duidelijk evenzo op de weg.
Trouwens een derde plaats dan behoor je toch ook tot de top toch…….niet voor niets dat er goud, zilver en brons uitgedeeld wordt