GP sprint in Alkmaar

• Kees Soutendijk

Er was toch een GP sprint in Alkmaar?

Wie weet daar de uitslagen van?

• DeRosa

Roy van den Berg als 1ste

Yondi Schmidt als 2de

Volgens twitter van de sprinters zelf en website SportPaleis Alkmaar.

• Kees Soutendijk

Wanneer ik kijk op de site van Alkmaar kom ik bij uitslagen, de uitslagen tot en met de Stayers/omnium 23 april 2010 tegen. Ben wel benieuwd naar de uitslagen. Waarom heeft BF-one daar geen verslag van dan?

• DeRosa

Op de home page van SportPaleis staat 3de dag Demifond en GP sprint…..dit aanklikken en dan verschijnen de uitslagen.

• Kees Soutendijk

Bedankt. Heb het gevonden. Stond alleen niet onder “uitslagen”.

Jaren geleden volgde ik het sprinten op de baan. De tijden van Theo Bos, Teun Mulder en Tim Veldt. Maar veel van de namen van sprinters die in Alkmaar hebben meegedaan zeggen me niet zoveel. Het verhaal van Theo kennen we allemaal maar hoe staat het er nu voor met de sprinters op de baan? Lees wel dat ze Rene Wolf als coach hebben. De NK en ook de WK in Apeldoorn. Kom verder weinig uitslagen van sprinters tegen. Wie praat me bij?

• DeRosa

Veel is toch wel te vinden op dit forum en bij BF-ONE.COM.

De sprintploeg is een nieuwe start begonnen met Rene Wolff en ze hebben vanaf half April tot en met nu met uitzondering van korte vakanties en geplande rust periodes stevig doorgetraind en hebben diverse wedstrijden gereden in Rusland, Duitsland, Frankrijk en Amerika……alles als training en als test.

De selectieleden zijn in goede vorm en doen en tot nu toe heeft de nieuwe aanpak van de nieuwe coach een positieve werking en het plezier en geloof in hun sport en kunnen is weer helemaal terug. Hopelijk gaat het uitbetaald worden in prijzen en zekere kwalificaties voor de spelen van 2012 want die tijd start begin November tijdens het EK weer.

Korte samenvatting maar zoals hierboven als geschreven is veel meer te vinden.