Fastest women on wheels in the USA, ik weet donders goed dat de wereld top daar niet aanwezig is….zou ook heel erg vreemd zijn als dat wel zo zou zijn op dit moment in het jaar vind je niet??
Het lijkt mij voor de sport beter om positief te zijn en dat is wat anders dan naief wat jij wellicht bedoeld. Kanis is zeker goed en Hijgenaar maakt een sterke indruk en dat sinds de trainingen doorgang hadden na het WK.
Het is goed dat de sprintploeg zoveel trainingen en wedstrijden heeft gereden in het seizoen voor de daadwerkelijk start voor de sprinters op de baan, de ploeg zelf is daar tevreden mee dus waarom wij niet. Hijgenaar is nu al sneller dan vorig seizoen op de 200 vliegend en dat is heel goed nieuws voor de teamsprint van haar en Willy Kanis.
Roy Van Den Berg heeft zichzelf en anderen ook verbaast met zijn 2de stek op dit zelfde Fastest man on wheels in the USA, nee ook geen wereldtop aanwezig maar toch een uiterst goeie prestatie en de progressie die hij doormaakt is hoopgevend.
Deze wedstrijden in dit staduim van het jaar zijn ook meer als training en de tijden die ze op de klokken zetten dan dat je ze moet zien als het winnen van je tegenstander, maar ik neem toch maar aan dat je dit wel al begrijpen zou hebben.
Tjonge jonge, zit ik hier mij te verdedigen waarom ik het wel mooi vind dat ze daar goed gepresteerd hebben!!