Landen om ons heen werken hard aan WK & EK Baan !

• baanfan

te lezen op bf-1, maar hoe zit het met de Nederlanders, grote plannen bij de bond en verder….?

• rogier de mol

wat je op Bf-1 leest kun je ook beter met een korrel ik bedoel kilo zout nemen.

• dennis

Helemaal mee eens met stopwoorden als larikshout en baanbenen, daar wordt ik wel eens moe van. Op een topic over de sprinters in de V.S. een onbuidedend filmpje terwijl je hoop dat er Nederlandse renners of rensters op staan. Helemaal geen foto,s van daar jammer.

• rogier de mol

Agja. ik hoop dat hij er inderdaad wat mee doet in plaats van appart reageren. Neem je voordeel er van BF1. dat trekt ook meer kijkers.

• baanfan

het is en was zeker niet mijn bedoeling om BF1 in discrediet te brengen mijn vraag is hoe t ervoor staat met de nederlandse baanwielrenners en huun voorbereidingen op Ek en andere tournooien. over 3 maanden zitten we volop in het baanseizoen op weg naar wereldbekers ed.

• dennis

Op de website van Yondi Schmidt staan foto,s uit de V.S. van Yondi en Roy

• DeRosa

Dacht dat een gedeelte van de jongeren in training zijn in Alkmaar en er ook een gedeelte o.a. Y.Bos aan het trainen is in de Ardennen.

Idd zijn Roy en Yondi in de USA bezig.

• DeRosa

Je kan er ook voor kiezen om niet de kijken op die site die ik wel waardeer.

• Jammer de Bammer

Kennen jullie die mop van die baanrenners die naar het EK Baan gingen?

(juist, ze gingen niet)

Helaas stuurt Nederland geen afvaardiging naar het EK U23.

• baanfan

Is weer een van de dingen die velen met mij niet begrijpen. Juist in het pre olympisch jaar is het toch noodzaak om aan wedstrijden deel te nemen. Zo kan je de tegenstanders bekijken en weet je waar je staat in het internationale deelnemersveld, waaraan gewerkt moet worden etcetc.