Groser Preis von Deutschland

• Buurman v.d.Klimgeit

Op de site van www.bf-one. com een uitgebreid verslag over de

“Grote Prijs van Duitsland” voor sprinters en sprintsters.

Onze landgenoten keren na hun trainingskamp in Cottbus weer terug naar Nederland heb ik begrepen.

Benieuwd wie er naar het EK voor junioren en naar het EK voorbeloften en junioren worden afgevaardigd.

• DeRosa

Had eigenlijk het idee dat diegene die mee waren naar Cottbus ook naar het Ek voor beloftes en junioren gaan al zal de groep nog aangevuld gaan worden.

• nuancering

Yondi, roy, willy en Yvonne zijn volgens mij geen beloftes meer. Zal voor de belofte sprinters wel Haak worden. Eventueel Bos, Voor junioren eigenlijk alleen Buchli als je naar de tijden kijkt.

• DeRosa

Ik had het eigenlijk ook alleen over de beloftes en junioren (mijn excusses voor mijn onduidelijkheid) en had begrepen dat ze met een redelijk omvangrijke groep naar het EK willen gaan maar of dat nu nog steeds het idee is weet ik niet. De bondscoach voor de sprinters is wel voor veel wedstrijden en zeker de kampioenschappen te rijden om zo de ontwikkeling te bevorderen van de toekomstige A-selectie.

Veel van de jongeren hebben de laatste tijd ook veel tijd moeten stoppen in hun studie ivm de exames, dit wordt ook geaccepteerd door de bondscoach die zelf een sturende factor is op het goed afronden van een studie.

Hopelijk dat de namen deze week bekent gemaakt gaan worden!

• baan

Wanneer is het EK?

• Baanwacht

Het EK voor junioren en beloften dat in eerste instantie In het Omnisport zou worden gehouden vindt nu in st.Petersburg (Rus) en wel van 10 t/m 15 sept.

Het andere EK dat b.v. twee maal in Alkmaar en in 2009 in Gent werd georganiseerd, met o.a. de madison en derny titel staat in Pruskow (Pol) gepland en wel in okt.

Gezien de financiële situatie waarin de Poolse wielerbond verkeert ( het personeel kon niet meer betalld worden) neem ik aan i dat dit wordt afgeblazen en ook naar een andere locatie moet worden gezocht Een idee voor Apeldoorn!

• Baan

En zijn er al namen bekent die er heen gaan?

Ook naar het WK?

• peter korteveldt

www.royvandenberg.com zie ik staan bij bio dat dit het laatste jaar is waar Roy belofte is. op dit moment is Roy ( nog maar ) 21 jaar jong.

• DeRosa

Hij doet wel mee in de categorie elite en heeft als zodanig ook meegedaan tijdens het afgelopen WK in Kopenhagen

• peter korteveldt

Ik neem aan dat Roy wel mee doet met de U-23 in St petersburg. met bos en haak. Of Buchli en Haak. Aan de tijden te zien reedt Buchli sneller dan Bos in Cottbus.

10.99 voor Bos en 10.82 voor Buchli.