Saint denis

• Rotterdammer

Zijn er al uitslagen?

Te horen gekregen via de wandelgangen dat de dames het wel goed deden, Kon niks vinden over Agnes runner. iemand?

Hoe deden de mannen het? daar ook niks over te vinden?

iemand??

Rotterdammer

• Baanwacht

Je zou zaterdag op de site van bf-one.com kunnen kijken

misschien dat die iets meer weten!

• HarrieH

Grand Prix Saint Denis

Saturday, 05 June 2010 21:08

Donderdag 3 juni was het dan eindelijk zover, ik mocht weer een wedstrijd rijden!

Op woensdag zijn we met 2 busjes vertrokken vanuit Apeldoorn om in Saint Denis (Parijs) een sprintwedstrijd te rijden. Dit was voor mij de eerste keer op een buitenbaan (beton) dus had er veel zin in om dit ook eens mee te mogen maken..

Woensdagavond lekker in de zon de training afgewerkt. Zo'n betonnen baan is dan toch wel even wennen. Het hobbelt ontzettend en ik was dan ook best bang. Er was niet genoeg tijd om echt aan de baan te wennen dus de volgende dag maar gewoon op de fiets gestapt om een tijd neer te zetten voor het sprinttoernooi. Ik reed uiteindelijk 12.6 waar ik eerst een beetje van baalde, maar dat naderhand nog de 11e tijd bleek te zijn (van de 17). Dit was wel naar behoren aangezien ik nog lang niet op mijn oude niveau ben.

Het sprinttoernooi zelf verliep heel wat minder goed. Ik had eerst een sprint met drie, waarin ik laatste werd. Daarna was er nog een herkansing met 4 rensters. Ook hierin werd ik laatste waardoor ik alweer uit het toernooi lag en ook laatst geklasseerd sta.

Ik baalde hier behoorlijk van, maar gezien de omstandigheden mag ik nog wel tevreden zijn. Het is weer duidelijk geworden dat ik nog heel wat tijd heb te gaan voordat mijn aanzet en snelheid weer terug is, maar daar wordt hard aan gewerkt!

• DeRosa

Verslag van Agnes Ronner op agnesronner.nl