Zesdaagse van het Noorden terug

• Baanman

Ondanks dat het vorig jaar niet doorging is de Zesdaagse van het Noorden volgend jaar weer terug.

http://www.wielerrevue.nl/nl/nieuwsitem/article/zesdaagse-van-het-noorden-terug-op-agenda-19337.html

Samen met Maastricht en Tilburg en natuurlijk Rotterdam en Amsterdam is dit de 5e in Nederland. Is dit niet teveel voor zo'n klein landje?

Baanman

• Joske

Amsterdam

Rotterdam

Tilburg

Zuidlaren

Maastricht

Apeldoorn

Kan ik nou niet tellen?

• Baanman

Joske Schreef:

——————————————————-

> Amsterdam

> Rotterdam

> Tilburg

> Zuidlaren

> Maastricht

> Apeldoorn

>

> Kan ik nou niet tellen?

Joske, mijn nederige excuses dan maar, ik vergat Apeldoorn te vermelden. Ik telde er 5 omdat ik Apeldoorn vergat. Ik kan dus OOK tellen.

• DeRosa

We kunnen dus tellen,mooi……maar terug naar je vraag of het niet teveel is. Ik denk dat als het programma goed inelkaar gestoken zit er best genoeg publiek voor zal zijn maar zomaar rekenen op volle tribunes dat zou ik 1 - 2 - 3 niet doen. (nu geen flauwe grapjes over kunnen tellen graag!!) :)-D

• Baanman

Nee, geen grapjes meer over tellen.

Ik hoop dat het niet teveel is en dat er genoeg publiek komt. Voor Rotterdam en Amsterdam maak ik me geen zorgen maar de overige weet ik het niet zeker.

Het programma moet inderdaad goed zijn.

In ieder geval ga ik dit jaar naar zes zesdaagses, niet alle avonden behalve Rotterdam en Amsterdam.

• DeRosa

In Maastricht hoop ik dat ze een programma maken voor de baan liefhebbers en niet voor de zakenlui en BoBo's. Daar gaat het steeds de verkeerde kant op en dat is zo super jammer want net als ik ben zijn er daar erg veel baanfanaten die mooie sport willen zien en niet willen kijken naar modeshows en naar decadent etende en showende plebs.

Rotterdam zal de belangrijkste 6-daagse blijven en de andere profiteren daar gelukkig van, als alle organisaties eens gingen samenwerken zouden we het op een veel hogere plan kunnen trekken en dat is nodig want het is een vreselijk mooie sport en evenzo vreselijk goeie atleten.