Wie kan mij hier het volledige verhaal vertellen of het EK U-23 nou is afgelast of dat het onzin is en gewoon doorgaat!?
Bernie spaak
De conclusie die “Baanwacht ” op de site van bf-one.com trekt lijkt me de juiste.
Of we als liefhebber van de baansport met deze exploitant (Libéma) nou zo gelukkig mogen zijn is maar de vraag.
Welke rol speel onze nationale wielerbond in deze zaak.
Zij willen toch ook in 2011 geen modderfiguur slaan.
Voor het organiseren van zo'n groot evenement ontbreekt m.i. de benodigde ervaring.
Heb meer vertrouwen in dhr.Boelé c.q. Misschien een idee om die zeer nauw bij de organisatie te betrekken!
Hebt U vragen:stuur een mail richting Apeldoorn en ….die blijft onbeantwoord.
Als ik het stukje van de baanwacht lees trek ik de conclusie dat er geen subsidie aan Libéma wordt verleend. Kennelijk is dit dus de reden van het aflassen. Dit zal Libéma zelf niet zo prettig vinden mag verondersteld worden, net zo min als de AR & TV de Adelaar, de KNWU, UEC en potentiële deelnemers.
Waarom de baanwacht dan Libéma afzeikt is me niet duidelijk. Zij lijken een van de gedupeerden. Misschien dat ons aller Buurman dit kan toelichten.
Joske jammer voor alle harde werkers in Apeldoorn van de Adelaar.
Maar Joske in Juli en Augustus gaan de meeste mensen toch liever naar het strand of naar de bossen. Ik las vanochtend in een bijlage voor de ronde van Noord holland in Alkmaarse courant dat René Kos de organisator in het Sportpaleis Alkmaar somber gestemd was m.b.t. het baanwielrennen. Dus ik denk dat Libéma geen verkeerde keuze heeft gemaakt weinig tot geen toeschouwers. 1 voordeel de kachel hoeft dan niet te branden. Maar de kassa moet toch draaien en de organisatie moet toch ergens van betaald worden.
Laten we zulke EK's nou gewoon in het winterse baanseizoen organiseren en niet meer in de zomer op een binnenbaan. Dat is de goden verzoeken en daar heeft Libéma bijvoorbaat al eieren voor geld gekozen. Ik denk ook niet dat ze voor dit EK in de rij staan in Europa …..
We weten nu allemaal dat baanwielrennen van oktober tot April is en niet in de zomer.
Ciao Shevuno (dat is mijn idee als er mensen zijn met andere gedachten steek van wal)
Helemaal mee eens dat het EK zoals ieder groot baanwedstrijd in het seizoen van de baansport georganiseerd moet worden, alleen dan is met een puike organisatie en het onder de aandacht brengen van het publiek een succes voorhanden.
Denk dat er veel gedupeerd zijn maar Libema mag ook wel een handje in eigen borst steken want dit was te voorzien en dat er nu in dit tijd van het jaar zijn er weinigen die daar geld in willen steken.
Rene Kos heeft ook wel makkelijk praten en is zelf niet de uitblinker in het organiseren gezien de laatste grote wedstrijden en tournooien in Alkmaar.
Hoop en toekomst en zeker geloof in het baanwielrennen is er wel degelijk maar niet in de organistaies en manier waarop er in Nederland daar mee wordt omgesprongen.
Het aller belangrijkste is natuurlijk de sporters die nu hun kampioenschap niet zien doorgaan !
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?