Hulp nodig voor afstudeeronderzoek WK baanwielrennen!!

• Anouk

Beste Allemaal,

Ik ben Anouk en studeer aan de Hogeschool van Amsterdam. Nog een paar maanden en dan heb ik de finish bereikt. Mits ik de allerlaatste etappe, mijn afstudeeronderzoek, goed uitvoer.

Ik doe onderzoek naar het “WK baanwielrennen 2011 in Omnisport Apeldoorn”. Om tot juiste inzichten te komen neem ik enquêtes af onder wielerliefhebbers. Onder de respondenten worden 2 toegangstickets voor het WK baanwielrennen in 2011 verloot.

De enquête, die ong. 5 tot 10 min duurt, is online in te vullen middels thesistools. De vragen zijn snel te doorlopen. Mijn vraag aan jullie is of jullie mijn enquête, www.thesistools.com/?id=130305, willen invullen.

Hopelijk willen jullie mij helpen.

Alvast hartelijk bedankt voor de medewerking!

Groetjes,

Anouk

• DeRosa

Ik heb je enquete ingevuld maar ik vrees dat je een beetje te laat bent, het seizoen voor baanrennen is nagenoeg voorbij en dus ook veel minder aandacht voor deze pagina. In September begint de “grote” massa zich weer op te maken voor een nieuw spannend seizoen.

Succes met het zoeken van deelnemers van je enquete en ook succes met je studie.

Groeten van DeRosa

• HarrieH

Ingevuld. Zat voor zover ik het kon zien vrij goed in elkaar. Als ik me al een keer waagde an zo'n onderzoek, dan haakte ik al na een stuk of 3 a 5 vragen af i.v.m. de irrelevante vragen/antwoorden of het feit dat je maar één antwoord kon geven en geen toelichting kon geven. Compliment daarvoor.

Op deze prikpagina komen normaal gesproken een stuk of 10 mensen en op dit moment nog 1 of 2.

Voor een goed onderzoek zul je je niet moeten beperken tot de bezoekers hier.

Succes.

• Jeroen

Hey Anouk,

Ik heb hem ook even voor je ingevuld.

Als mede hva-er weet ik hoe lastig het is die rot enquetes;)

Mocht je wat meer baanwielrenners of gewoon wielrenners willlen

bereiken dan weet ik nog wel wat ingangen. Laat het even weten

op dit forum dan.

groeten,

Jeroen

• Fly away

Misschien kan je ook een enquete houden waarom het EK baan niet doorgaat in Apeldoorn.

• DeRosa

Pfffffffff !!!!

• eef.ensink

Dag,

Ik wil wel de enquete voor je invullen. Bij ons op de club - AR & TV De Adelaar te Apeldoorn, gebruiker van het Omnisport te Apeldoorn - vind ik ook nog wel wat vrijwilligers, als je dat wenst.

• Jeroen

Hey Anouk,

Heb de enquete met leuke vragen ingevuld! Suc6 met je studie!

@Eef, dit is de link -> www.thesistools.com/?id=130305

Ciao Jeroen

• edwin

representativiteit?

• Stayer

Ik denk éénvoudiger dat je er een directe Link van maakt :

Enquete WK Apeldoorn

Klik : www.thesistools.com/?id=130305