Andere keuze renners?

• B-wiel

Had Slippens niet beter voor sommige onderdelen andere renners kunnen inzetten?

bijvoorbeeld:

Koppelkoers,

Omnium heren/dames??

• DeRosa

Nee.

• Joske.

achteraf praten is altijd gemakkelijk

• DeRosa

Helemaal waar, en ook een beetje respect voor diegene daar voor ons gestreden hebben zou ook wel welkom zijn.

• Pannenkoek-1

B-wiel

Hier heb je een punt dat had Slippens misschien wel willen doen maar na lang aarzelen niet gedaan…

Maar zet jou renners nu eens in op de onderdelen waar jij van denkt dat ze het beter hadden gedaan dan de keuze van coach Slippens ??

Kijk met de TdF maken ze ook ploegen op dergelijke prikpagina's en het is leuk om te zien of er mensen zijn met een beetje kijk op de zaak .. Dat maakt deze prikpagina net even leuker dan bij de buren .

Want zo kort door de bocht als meneer De RoSa gaat dan zijn we snel klaar en kunnen we wel sluiten met deze prikpagina. Geef iedereen een kans om zijn zegje te doen en geef netjes antwoord op de stellingen die aangedragen worden ….

Dus B-Wiel jij opstelling van de WK ploeg baan met een beetje onderbouwing waarom en wat we van ze hadden mogen verwachten ?

Veel succes en laten we netjes blijven ! (:P)

Pannenkoek-1

• DeRosa

Onderbouwde stellingen krijgen een onderbouwde antwoord, onzin wordt met onzin beantwoord…..dus bij deze!

• B-wiel

Ik zou zelf Michael Vingerling en Nick Stopler mee nemen voor de Koppelkoers, al is het maar voor de ervaring,

Ze hebben dit baanseizoen meerdere zesdaagses gereden en redelijk tot goed gepresteerd voor renners die nog maar 19 zijn.

Ook hebben ze het nk gewonnen. maar dat zal wel bekent zijn.

Voor het Omnium Mannen zou ik ook Vingerling laten opstellen, en anders sowieso voor de scractht.

Hij was mee en had zich verheugd op het WK.

• B-wiel

En natuurlijk heb ik respect voor de renners die gereden hebben!

• Pannenkoek-1

B-Wiel

Geweldig want met jou zijn er talloze wielerkenners die ook hadden gekozen voor Vingerling - Stöpler jonge kerels die op geweldige wijze het NK madison wonnen. Dus is die keuze helemaal niet zo gek net zoals je kiest om M Vingerling het omnium te laten rijden !

De keuzes die gemaakt worden zijn ook weinig transparant ik bedoel waarom komen Stam en Schep in aanmerking om naar het WK te mogen is er een dan een skate off of iets dergelijks of is het gewoon ouwe jongens krentenbrood ????

Bij de Belgen hebben we gezien dat zo'n ongeluk hoe jammer ook van Iljo Keisse de weg vrij maakte voor Steve Schets en Ingmar de Poortere en ze pakten brons dus waarom Vingerling en Stöpler niet laten meedoen en ervaring opdoen voor de toekomst ???

Als je deze link inklikt http://www.bf-one.com/0-CM/albums/NKbaan-2009-2010/ALB-nkb-09Dag3-11okt/09-nkbD50d3-11okt-026i.jpg

Dan staan er op het podium van het NK madison geen Schep en ook geen Stam wat geeft het om kampioen te worden … wat krijg je er dan voor terug buiten die medaille en een trui ?????

Dat hele podium verdient een keer mee te mogen doen bij een WB wedstrijd of i.d.

Maar iemand andere ideeën kom maar met aanbevelingen …:)

Mazzal Pannenkoek-1

• nuancering

In principe vind ik wel dat de besten, tenminste van de renners(sters) die wilden gereden hebben.

Kandiaat nr 1 voor de puntenkoers is natuurlijk marianne vos.

De damesploeg was met Kirsten Wild ipv Amy Pieters waarschijnlijk sterker geweest.

Doodzonde dat Michael Vingerling zich niet heeft kunnen bewijzen op de scratch. Of hij een betere keus was geweest dan Tim veld op het omnium valt moeilijk te zeggen. Het blijft jammer dat Tim een onderlinge strijd met Michael uit de weg gegaan is tijdens het NK.

Wat de koppels betreft zijn er andere keuzes denkbaar. Ook hier had ik graag vingerling gezien, niet direct met stopler, maar een combinatie met Peter Schep had ik wel zien zitten.