Wegens ziekte kan ik er helaas niet bij zijn, balen! Maar ik wens de deelnemers in Kopenhagen heel veel succes!! Veertje, Ellen, Vonne, Willie en de boys: laat de leeuw niet in zijn hempie staan! Gaan met die banaan!
Beterschap !! De 500 TT mtr ga ik ook missen maar vanaf de 2de helft van de avond moet ik er kunnen zijn, stap zo in het vliegtuig te Parijs.
De gehele selectie wens ik veel kracht, snelheid en geluk toe.
Het is zo te horen een hecht team en de spirit schijnt super te zijn, bedankt coach Rene Wolff !!
Klopt helemaal, ook hij deelt mee in de weder opbouw van het Nederlandse baanrennen.
De nieuwe coach houd het tot nu toe allemaal goed bij elkaar en volgens Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar heeft deze Rene hun alle nog een zetje in de goede richting gegeven al is de weg nog lang naar het niveau wat hun allen voor ogen staat.
Iedereen heeft er de volste vertrouwen in voor de komende jaren en dat is recentelijk wel eens anders geweest.
De mensen van BF One wisten na 1 dag al genoeg:
“Toen we op dag 1 Willy Kanis al geen medaille zagen pakken op de 500 mtr. en Yvonne Hijgenaar op een teleurstellende 15e plaats zagen eindigen wisten we al genoeg. De turbo ontbrak bij beide vrouwen Kanis en Hijgenaar, zij die zich op dit onderdeel teamsprint in de mondiale top hadden genesteld werden afgeserveerd naar de zevende en teleurstellende plaats”.
Maar ze vergissen zich! Schrijf Willy Kanis niet af voor de laatste race verreden is. Ik hoop en verwacht dat zij ons op de nog komende onderdelen Sprint en Keirin nog kan laten genieten van waartoe ze werkelijk in staat is! Aan haar lag het ook bij de Teamsprint niet (zie de analyse op Tissot) ….
Weet je zeker dat je deze post als spam wil rapporteren aan de beheerder?
Deze post wordt als spam gerapporteerd aan de beheerder van het forum. Bedankt!
Weet u zeker dat u dit topic wil verwijderen?