wk

• Joske

Zeker weten, mooie ploeg.

Zet de opnameapparatuur maar klaar voor Kanis en Mulder.

Jammer van Agnes Ronner, sterk met Vingerling, Koedooder en Pieters. Het wordt genieten.

• Rotterdammer

Zojuist opnamen van de ploeg gezien in het sportjournaal, 23.30 uur nogmaals

• DeRosa

Yvonne Hijgenaar en Willy Kanis zijn ook om te volgen voor de medailles en Yvonne Hijgenaar is altijd in staat om te verrassen op het omnium.

Vera Koedooder en Ellen van Dijk zijn in bloed vorm dus daar gaan we zeker van horen.

Teun Mulder??? Ja altijd ! Willy Kanis??? Ja altijd!!

Missen we Agnes Ronner, zeer zeker wel en ik denk dat ik huize Agnes wel zal donderen want ze had zich er zoveel van voorgesteld maar het is knap dat ze besloten heeft rust te nemen. Volgend jaar in Apeldoorn en daarna is het al weer snel qualificeren voor de spelen.

Zeker een gemis die Agnes want wie gaat nu met de keirin meedoen, Willy rijdt al 3 onderdelen en Yvonne heeft het razend druk met het Omnium erbij.

Bovenal wens ik het hele team super veel succes daar op de baan in Kopenhagen.

• DeRosa

Extra start bewijzen die vrij komen door afzeggende landen komen het Nederlandse equipe super goed uit, kunnen nog een hoop start bewijzen vergeven worden de komende dagen…laten we hopen dat alle reserve plaatsen van de Nederlandse ploeg ingeruild kunnen worden door start plaatsen.