wk

• ?

Weet iemand misschien wie er nog meer naar het wk gaan?

Tot nu toe kan ik alleen maar Koedooder,Vingerling en Schep vinden .

Filmpje van Rijnmond in Zuid-Afrika werden deze namen door de coache genoemd.

Misschien heb ik wat gemist en is de rest ook al bekend.

• DeRosa

Waarom is de KNWU altijd erg laat met het officieel bekent maken van de namen die mee gaan naar het WK eind deze maand, en wat voor onderdelen gaan ze rijden ?

Andere landen zijn er altijd veel eerder bij net zo als bij de wereldbeker wedstrijden.

Voor vele is het wel duidelijk wie er mee gaan maar voor veel meer mensen is dat niet…….treed naar buiten KNWU, schreeuw het van de daken….maak van de baansport geen stille sport!!!

• Joske

Van de week vond ik het opvallend dat Theo Bos meetrainde met de duurmannen en duurvrouwen op de baan.

Mss hangt er nog een verrassing in de lucht…..

• DeRosa

Dat zou een echte mooie verrassing zijn idd

• Adrie van Dam

Dinsdag is de persconferentie dus zal het bekend worden of theo de verrassing wordt en zo ja op welk onderdeel.

• DeRosa

Zou super zijn als hij mee gaat doen aan de ploegachtervolging op de spelen van 2012.

• Apeldoorner

Wat een slap gelul toch allemaal. Theo Bos heeft gekozen voor de weg en traint af en toe mee met de baan selectie in plaats van 's avonds tussen de recreanten.

Dinsdag wordt er bekendgemaakt wie er mee gaan naar Kopenhagen en daar is geen enkele Bos bij.

• DeRosa

@Apeldoorner

Is ook door niemand beweert dat Bos mee zou gaan naar het WK, dus houd dat slap gelul maar voor jezelf.

Dat hij evt een gooi zou doen naar deelname op de achtervolging tijdens de spelen die mogelijkheid heeft Bos zelf ook altijd open gehouden.

Waarom op de baan rondjes rijden terwijl buiten een ijs en sneeuw vrije weg ligt ,als hij niets te zoeken heeft op de baan tenminste.

Dit is een dicussie forum en als je dat niet fatsoenlijk kan doen rot dan op !

• Adire van Dam

Baanploeg met vijftien renners naar WK - Vijftien baanrenners komen volgende week in Kopenhagen namens Nederland in actie bij de wereldkampioenschappen baanwielrennen. De bondscoaches René Wolff en Robert Slippens presenteerden dinsdag in Apeldoorn hun selectie. Op de sprintonderdelen gaat het om Teun Mulder, Roy van den Berg, Yondi Schmidt, Yvonne Hijgenaar en Willy Kanis. Voor de duuronderdelen werden de volgende renners aangewezen: Danny Stam, Peter Schep, Michael Vingerling, Tim Veldt, Levi Heimans, Arno van der Zwet, Sipke Zijlstra, Ellen van Dijk, Vera Koedooder en Amy Pieters.

• DeRosa

Een mooie groep atleten en ik wens ze veel succes.