Revolution

• DeRosa

Zaterdag de laatste Revolution in Manchester, voor iedereen die zou willen zien hoe mooi de baansport georganiseerd kan worden en voor wie de mogelijkheid heeft geef ik dit als tip op!

• hb

Beste DeRosa,

Waar kunnen we meer info vinden?

• DeRosa

Manchester Velodrome of naar Velodrome.uk

• DeRosa

Op bf-one.com is ook nog wel wat te vinden

• hb

Gezien, ziet er fraai uit.

Maar.. geen nederlanders?

Hoe kan je je inschrijven?

• DeRosa

Teun Mulder en Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar en v/d Berg doen mee.

Voor de Revolutie wedstrijden moet je uitgenodigd worden en dan wordt je in een team ingedeeld.

• ome cor

Hallo mensen zijn er al ergens uitslagen te vinden van de revolution in Manchester?

• DeRosa

Ik weet ook niet waar ik die kan vinden maar volgens mij zijn ze nog niet begonnen, ik geloof om 18:00

• ome cor

Als ik in het programma bekijk zijn de kwalificatie's tussen 12.00 en 15.30 uur (engelse tijd) geweest!

• DeRosa

Op bf-one.com staan alle uitslagen en Hoy en Pendleton zijn super.

De baanfoto site geeft commentaar op de teamsprint van Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar maar net zoals de andere vaderlandse sprinttoppers komen zij net uit een zwaar trainingskamp in Mallorca en zijn direct naar Manchester gevlogen…..niet de meest ideale wedstrijd voorbereiding maar de dames zelf zagen dit ook niet zo zeer als een volwaardige wedstrijd want dat is pas eind maart tijdens het WK. De tijd die ze hebben neergezet vond ik presoonlijk nog niet eens zo slecht net na een trainingskamp.

Ook de sprint van Willy Kanis was minder slecht als het uitzag en een collega die erbij is geweest zag dat de kracht tijdens het aanzetten van de sprint bij Kanis duidelijk beter is als vorig seizoen, ik zie de sprintsters nog steeds mooie resultaten behalen straks op het WK.

Ik hoop van harte dat de blessure van Agnes Ronner snel over en vergeten is en dat ook zei zich kan gaan opmaken voor het WK.

Succes voor de selectie gewenst!!!!