Onze beide baanselecties zijn op stage voor enkele weken op Mallorca & Zuid Afrika
Gisterochtend vertrok een aantal duurrenners o.l.v. bondscoach Robert Slippens vanaf Schiphol naar Zuid-Afrika om zich daar voor te bereiden op het komende wereldkampioenschap.
De selectie bestaat uit de heren Levi Heimans – Geert-Jan Jonkman – Roy Pieters – Tim Veldt – Michael Vingerling - Sipke Zijlstra - Arno v.d. Zwet en de dames Ellen van Dijk en Vera Koedooder.
Een dag eerder vertrok de nationale sprintploeg met de nieuw bondscoach René Wolf voor een trainingskamp van twee weken naar het Spaanse eiland Mallorca.
Teun Mulder – Roy v.d. Berg –Yondi Schmidt en de sprintsters Yvonne Hijgenaar –Willy Kanis en Agnes Ronner vertrokken zondag voor een trainingskamp. Hugo Haak zal zich i.v.m. zijn school verplichtingen, eindexamen VWO, een week later bij de ploeg voegen.
De bondscoach voor de sprinters reist ook met de dames Yvonne Hijgenaar en Willy Kanis en Teun Mulder naar manchester om daar, zoals wij U al eerder meldden, deel te nemen aan de Cyling Revolution op zaterdag 27 febr.
Kan iemand mij vertellen waarom men nog naar Mallorca moet met drie overdekte banen in Nederland?
Naar Manchester vind ik wel logisch, competitie moet er zijn, maar alleen voor een trainingskamp naar Mallorca??
Of mis ik iets?