Ik lees dat de motoren van Sloten naar Apeldoorn gaan. Gekocht zegt de ene (Joske), weggegeven zegt een ander (Carolien). Hoe dan ook, blijkbaar zijn ze overbodig in Amsterdam. Dat stemt tot nadenken…. Waarom zijn ze overbodig…. Wordt er niet meer gestayerd?
Dat lijkt me niet want ze gaan naar Apeldoorn, dus zullen nog wel gebruikt worden.
Kunnen ze niet meer in Amsterdam rijden (latjes te dun in de bocht wordt gezegd)? Mogen ze niet meer daar rijden. Willen ze niet meer daar rijden?
Wat is er aan de hand? Als de latjes te dun zijn (is de baan zo slecht, was mij niet echt opgevallen de laatste keer dat ik er zelf gefietst heb) wat betekent dat voor de onderhoudssituatie en moet de baan wellicht vervangen gaan worden? Is daar dan wel geld voor?
Een hoop vragen die zo ineens opkomen. Ik kan me een discussie herinneren met een toeschouwer tijdens de laatste 6 daagse die wist te melden dat er woningen zijn gepland op het terrein. Ik heb dat toen afgedaan als pure speculatie, maar vraag me nu toch wel een aantal dingen af. Met de komst van Apeldoorn, en wellicht in de toekomst ook een baan in Tilburg, wat is dan de noodzaak van 2 banen redelijk dicht bij elkaar? (Sloten en Alkmaar) Is het sluiten van de ene, een voorwaarde voor de bouw van een andere?
Wie weet hier iets zinnigs over te melden?
Ik zou het persoonlijk toch wel jammer vinden als dat zo is.