Wie naar Kopenhagen?

• Volger

Nu de laatse wereldbeker wedstrijd is verreden enkele opmerkingen

Agnes Ronner heeft dit jaar heel veel vooruitgang geboekt. Proficiat met haar vierde plaaats in de keirin finale.

Indien ze goed wordt begeleid is ze al snel onze tweede dame. Yvonne Hijgenaar staat jammer genoeg stil in haar ontwikkeling, dat merken meer prikkers deze week op. Ze mag op de bagagedrager van Willy Kanis mee fietsen ! Ze is te zelf ingenomen. Haar geef ik geen enkele kans op het onderdeel omnium staks bij het WK en de Olympische Spelen. Wie wel ..?

Laten we hopen dat Marianne Vos in 2011 aan het WK op de baan in Apeldoorn wil deelnemen op haar onderdeel de puntenkoers en/scratch.Er is een hoop publiciteit te rapen. Vera Koedooder behaalde mooie successen, maar de meid van IKKE-IKKE-IKKE rijdt wisselvallig. Ploegachtervolging met Ellen van Dijk - Vera Koedoorder en Kirsten Wildt. In Apeldoorn willen we scoren. Geen sentimenten.De beste renners en rensters aan de start daar moet de Wielerunie alles aan doen!

Hopelijk krijgen we dan ook het koppel Peter Schep -Theo Bos aan de start.

Onze deelnmers op de scratch, Roy Pieters, en puntenkoers, Geert-Jan Jonkman, faalden In Beiing.

Het koppel Pieters-van der Zwet was ook niet de beste keuze. Liever Jonkman-v.d.Zwet gezien.

Roy Pieters is ook niet aan zijn beste periode bezig, en dat is al heel lang zo.

Teun Mulder lijkt over zijn hoogtepunt heen en Yondi Schmidt beschikt niet over de juiste mentaliteit.

Hij vindt zichzelf geweldig, wil niet naar anderen luisteren, weet het allemaal zelf beter etc.

Hij had nog niets gepresteerd maar al we snel een uitgesproken mening.

Eerst presteren en dan roepen…

Benieuwd wie ons land in Kopenhagen mogen vertegenwoordigen.

• DeRosa

Pfffff wat een voorbarige en heel negatieve conclusies trek jij uit de resultaten van een wereldbeker wedstrijd die in het teken staat van het WK in maart.

Zoals je wel al weet geloof ik nog wel in Yvonne Hijgenaar en dat zij zou stilstaan in haar ontwikkeling is al een verhaal die ik al heel lang hoor maar nog steeds weet zij aan te klampen waar Agnes (hoezeer ik haar ook respecteer) veel te wisselvallig is en het laatste NK was duidelijk. De teamsprint heet zo omdat bij de vrouwen door een koppel wordt verreden en dan moeten die twee elkaar feilloos goed aanvoelen…..en een baanfiets heeft geen bagagedrager maar moet je toch echt zelf ook flink meetrappen om bij te blijven.

Dat Vera Koedooder te veel ikke ikke ikke is dat moet ook een persoonlijke mening zijn van jou want het enige wat Vera wilt is hard rijden en het liefst winnen……ben blij dat ze weer erg veel zin heeft in het baan rijden.

Hijgenaar te zelf ingenomen……..je maakt je zelf een klein beetje belachelijk.

Teun Mulder nog altijd top en daar zijn de “echte” kenners het nog wel steeds over eens.

WK deelname voor de heren denk ik zeker Teun Mulder de rest zal nog een moeilijke keuze gaan worden voor de coaches, bij de dames zal het zeker Kanis en Hijgenaar en Ronner zijn en dan zal Ronner op de keirin een must zijn dat heeft ze wel bewezen…….als ze maar eens constant weet te presteren. Kanis zeker op de sprint en teamsprint en de 500 mtr. Hijgenaar op de teamsprint en omnium (hangt van het gevoel op het komende NK af). Over de overige deelnemers en neemsters durf ik geen zinnig woord te schrijven.

Als je volgend jaar in Apeldoorn het beste op de baan wilt hebben en geen sentiment dan sla je nu al de plank flink mis!

• DeRosa

@ Volger,

Hier onder de foto vanuit Beijing gisteren van Willy Kanis en Yvonne Hijgenaar, de laatste met een duidelijk gebaar naar een ieder die nooit in haar geloofd heeft.

http://www.tissottiming.com/sports/cycling/track/classics2010_beijing/w%20-%20team%20sprint%20leader.JPG

• zomaar

Beste volger u bent toch niet zo een beste volger ,want u zit denk ik niet in beijing.

• Anti volger

Als Volger een flinke vent is moet hij eens zijn naam bekend maken. Dan kan iemand die hij beledigt zichzelf ook eens verdedigen. Het is maar goed dat jij die keuze niet maakt want je hebt er totaal geen kaas van gegeten. Zelke mensen horen eigenlijk ook niet op dit forum (met over het algemeen opbouwende kritiek) thuis. Je zal wel een jalourse renner zijn die niets anders te doen heeft met dit sombere weer.

• Peter

Ja inderdaad wie is volger wel om zo ongenuanceerde kritiek te uiten op Yvonne, Vera

Teun, Roy en Yondi. Weg met die man en zijn belachelijke spinsel.

• Dennis

Wat een ontzettende lafbek is die volger om dat zonder je naam te noemen van een ander schrijft zie hier onder.

Yondi Schmidt beschikt niet over de juiste mentaliteit.

Hij vindt zichzelf geweldig, wil niet naar anderen luisteren, weet het allemaal zelf beter etc.

Hij had nog niets gepresteerd maar al we snel een uitgesproken mening.

Eerst presteren en dan roepen…

Waarop baseerd hij deze woorden? Hij moet Yondi wel heel goed kennen om dat te schrijven. Geintje; hij kent hem juist helemaal niet anders schrijf je dit niet op.

Yondi roept al jaren dat hij graag een coach zou willen waar naar hij kan luisteren.

Nee volger je bent het eigenlijk niet waard dat ik hier op dit forum op die onzin van jou reageert. Nogmaals je bent een zielig figuur en eigenlijk moet ik meelijden met je hebben.Sukkel

• BigBen

Je zegt: je bent het eigenlijk niet waard dat ik hier op dit forum op die onzin van jou reageert.

Doe het dan ook niet!